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Frank (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Alleinreisend • Februar 2010 • 1 Woche • Arbeit
Cheap & simple
3,5 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut
  • Zustand des Hotels
    Eher gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Gut

This hotel whith it´s flair from the 80´th is a cheap possibillity for an accomodation in Zagreb. The rooms are small but clean, the equipment is simple but the bed is comfortable. The staff is OK, but not to friendly, english is spoken. To get into the city, it needs at least a 20 - 30 min walk. If you don´t speak croatian, it is much harder to use the public transportation, because there´re no english schedules at the tram/bus stations If you´re using the car : A free parking lot is avaliable. Nevertheless: If you only need a cheap accomodation for to sleep, this hotel is still fine.


Zimmer
  • Eher gut
    • Zimmergröße
      Eher schlecht
    • Sauberkeit
      Gut
    • Ausstattung des Zimmers
      Eher schlecht

    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
    • Atmosphäre & Einrichtung
      Schlecht
    • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
      Eher schlecht
    • Essensauswahl
      Eher schlecht
    • Geschmack
      Eher schlecht

    Service
  • Eher gut
    • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
      Eher gut
    • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
      Eher gut
    • Rezeption, Check-in & Check-out
      Eher gut

    Familien
    • Familienfreundlichkeit
      Eher schlecht

    Lage & Umgebung
  • Eher gut
    • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
      Eher gut
    • Restaurants & Bars in der Nähe
      Gut

    Aktivitäten
  • Eher schlecht
    • Freizeitangebot
      Eher schlecht

    Beliebte Aktivitäten

    • Geschäftsreise

    Verkehrsanbindung
    • Lage für Sehenswürdigkeiten
      Schlecht

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gutHotel ist schlechter als in der Katalogbeschreibung
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:1 Woche im Februar 2010
    Reisegrund:Arbeit
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Frank
    Alter:41-45
    Bewertungen:103
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Frank I regret for the delayed response . I am glad to read that you have overall had a positive experience and thank you for sharing your comments. I have discussed your comments with the relevant department heads to improve this for the future. We take particular pride in ensuring that even the smallest details are taken care of, which we unfortunately did not achieve during your stay. We do apologize that we haven't provided you with a service that would make your stay a perfect one. Sincerely, Mr. Zeljko Mandaric, head of sales and marketing