- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
- BehindertenfreundlichkeitEher schlecht
- Zustand des HotelsEher schlecht
- Allgemeine SauberkeitSehr schlecht
Zimmer sind alt und muffig Balkon ist schmutzig Max 3 sterne Service ist ok Hotel liegt nahe von einigen Golfplätzen
- ZimmergrößeEher schlecht
- SauberkeitSehr schlecht
- Ausstattung des ZimmersEher schlecht
- Atmosphäre & EinrichtungEher gut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher gut
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackEher gut
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Eher schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftEher schlecht
- Rezeption, Check-in & Check-outSchlecht
- FamilienfreundlichkeitEher schlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheSchlecht
- FreizeitangebotSchlecht
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
- Zustand & Qualität des PoolsSchlecht
- Lage für SehenswürdigkeitenGut
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 3-5 Tage im September 2013 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Wolfgang |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Guest. First of all we would like to thank you for taking the time to share with us your personal experience in Los Monteros Hotel & Spa 5*GL. By your comments I presume that you have stayed in one of the few standard rooms that the hotel has standard, which will be completely renovated in the future. Let me suggest that for your next stay you may choose one of our junior suites or deluxe suites, which are newly renovated and they are the most numerous in the hotel, so you can definitely have a completely different opinion and experience according to your expectations of 5 * GL. It is through our guests' feedback that we can target areas that need to be improved. Constructive comments like yours help us improve our services. Hoping your impressions will get better in a possible next stay; we look forward to welcome you again in the near future please do not hesítate to contact our reservations department for future bookings or check our website for your next visit, we will offer you the best rate available. Yours faithfully, Fernando Al-Farkh. Corporate General Manager