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Vera Janina (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Freunde • Dezember 2024
Meine Erfahrung mit der Sauberkeit und dem Essen war enttäuschend.
2,0 / 6

Allgemein

Viele Engländer und in anderen Zeiten sicherlich auch viele Russen in dieser Gegend. Vor dem Hotel erwarten einen die Händler mit Nippes. Ich kann nur empfehlen, sich woanders eine Bleibe zu suchen, denn ich weiß nicht, ob die anderen Hotels in Torremolinos eine bessere Alternative bieten. Möglicherweise lohntbsich der Premiumzimmerbereich.


Zimmer
  • Zimmergröße
    Eher schlecht
  • Schlafqualität
    Schlecht
  • Sauberkeit
    Schlecht

Zimmer war nicht sauber, abgewohnt, überall waren staubige bishin zu dreckigen Ecken. Im Bad gibg der Lüfter nicht, toilette mit Druckknopfspülung. Reisegruppe kam nachts, was ein riesen Lärm war.


Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Eher gut
  • Geschmack
    Schlecht

Ambiente beim Essen

  • Schuhe & lange Hose

Zu viel Auswahl, die herumstand, aber nicht mehr frisch war und leider nicht geschmeckt hat.


Infos zur Reise
Verreist als:Freunde
Infos zum Bewerter
Vorname:Vera Janina
Alter:41-45
Bewertungen:54
Kommentar des Hoteliers

Dear Vera Janina, Thank you for sharing your feedback following your recent stay at Ocean House Costa del Sol Affiliated by Meliá. We’re truly sorry to hear that your experience did not fully meet your expectations. While our goal is always to provide a clean, comfortable, and enjoyable stay for all our guests, we regret that certain aspects of your visit did not reflect the standards we strive to maintain. Our team is available 24/7 and would have been happy to assist you with any concerns regarding the room or disturbances had we been informed during your stay. Guest satisfaction is our top priority, and we are always eager to resolve issues as quickly as possible to ensure a pleasant experience. Regarding the food, we offer a wide selection to suit diverse tastes and dietary preferences, and we’re sorry to hear that it did not meet yours on this occasion. We do appreciate your mention of the Premium room area, which offers an elevated experience with additional services and comforts. Should you consider returning, we would be more than happy to assist you in selecting an option that best suits your needs and preferences. Thank you once again for your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you again and offer you a more positive impression of our hotel. Best regards, Gabriela Ázara Guest Experience Coordinator