- Zustand des HotelsSehr gut
- Allgemeine SauberkeitSehr gut
Unterkunft von aussen sehr ansprechend, dass war es aber auch, keine 5* eher 2*, Essen u. Getränke (All inclusive) minderwertig, Hotelgäste sehr speziell
- Ausstattung des ZimmersSehr schlecht
Renovierung dringends erforderlich
- GeschmackSehr schlecht
ganz schlecht, minderwertig
Personal gab sich Mühe
- FreizeitangebotSehr schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Sauberkeit war abhängig von den Gästen
- Zustand & Qualität des PoolsEher gut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 4 Wochen im September 2021 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | RMSCH |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Mr.Rmsch, We thank you for your valuable feed back and for bringing the matter to our notice. At Sheraton Soma Bay, we strive to ensure our guests are well taken care of. Inspire of our best efforts, I do admit that at times we fall short of expectations. We are investigating the reasons for the shortfall and assure you that necessary corrective action will be taken to ensure that this does not reoccur. Please accept our sincerest apologies and we do hope you will give us another opportunity to serve you in future. Please do not hesitate to contact me if I can be of any further assistance. Noha Kamel, Director of Guest Experience