Das Hotel wurde wegen der guten Bewertung auf dieser Seite ausgewählt. Leider können wir diese guten Bewertungen nicht teilen. Im Servicebereich (Restaurant) gibt es gravierende Hygienemängel. In Zeiten einer Corona-Pandemie nicht nachvollziehbar! Selbst zweimalige Beschwerden bei Reiseleitung und Management brachten kaum Änderung.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1-3 Tage im Oktober 2021 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Thorsten |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Mr Thorsten, Thank you for choosing Jaz Casa Del Mar Resort to spend your recent vacation. We would also like to thank you for your critical and valued feedback. Our whole team is extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest, and we are very sorry that we didn't accomplish this for you. We welcome any suggestions for improving and developing our service. Please contact us via e-mail guestrelation.casadelmar@jazhotels.com in order to discuss your impressions in more detail. Thank you, once more, for your visit to our hotel. We would also like to apologize again for not fulfilling your expectations. We hope to welcome you back to our hotel in the future. Sincerely yours, Hotel Management