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Armin (41-45)
ÖsterreichAus Österreich
Verreist als Freunde • Oktober 2023 • 2 Wochen • Strand
Hotel am Meer? Ja, aber im Meer schwimmen?
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Das Hotel ist für eine derartige Anlage relativ schön, eben schon abgewohnt, abgenutzt, dafür das Personal sehr hilfsbereit und freundlich (erwartet aber für jeden Handgriff Trinkgeld). Der Zugang zum Meer ist sehr schlecht, bis man zum Meer kommt muss man weit über ein Riff gehen (Badeschuhe anziehen!), bzw. kann man über eine Landzunge gehen, es gilt für beides: Verletzungsgefahr! Am Ende sind Korallen und man muss darauf achten, dass man nicht gegen diese geschleudert wird. Es gäbe zwar einen Superbereich um im Meer zu schwimmen (gleich links neben der Landzunge) dort wird man aber verscheucht ….


Zimmer
  • Sehr gut

  • Restaurant & Bars
  • Gut

  • Service
  • Sehr gut

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten
  • Sehr gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Freunde
    Dauer:2 Wochen im Oktober 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Armin
    Alter:41-45
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. However, we would like to thank you for your positive comments about our friendly staff. With regards to your comments about our facility, we would like to highlight that the hotel is in full operation 365 days a year and updates are subject to an ongoing process, when and as needed, for example with grouting, upholstery renovations, polishing works, paintings etc. Although we have not been closed for full renovations, we do our best to keep our facilities at a good standard, which is acknowledged by most of our guests praising the high standards of our rooms, facilities keeping in consideration that the hotel has opened in 2009. We do advertise that the sea is extremely shallow, this is publicly available information on all online platforms and well documented in all traveler’s brochure. Unfortunately, this is part of the natural landscape here and we are unable to change this. We have applied for permission to build a jetty but a minimal amount are given permission every year in order to minimize the impact on the red sea, but we hope to be able to build one soon in order that everyone can enjoy the sea and snorkeling. Although we do have a small in house reef nearby, onto the left side of the hotel at the end of the land piece. We note your comment about the swimming area next to the hotel’s beach on the left side, however, kindly be informed that property does not belong to our hotel, and therefore the guests are not allowed to enter. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager