Wichtiger Hinweis zu den Bewertungen!

Dieses Hotel wird gerade von unserem Team beobachtet und überprüft.

Mehr Informationen
BewertenBilder hochladen
Als Favorit hinzufügenMerken
Alle Bewertungen anzeigen
Jaz Bluemarine Tui Kids Club (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Juni 2023 • 2 Wochen • Strand
Abzocke Huaghada bist du dort Krank bist du im Ar.
4,0 / 6

Allgemein

Kurz : Krank, wirst in der internen Klinik vor Ort nur so abgezockt mit Drohung der nicht Ausreise, wenn die Zahlung nicht erfolgt !!! Abflug 8.7. wir wurden schon am 7.7. aus den Zimmer geworfen und nur mir einer Nachzahlung von 70€ durften wir den Tag noch das Zimmer haben,obwohl wir die Reise bis zum 8.7. bezahlt haben! Danke für die Abzocke!! Dieses werde ich definitv Social Media Kunst tun. Den Rechtsweg halte ich mir vor erst, vor.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Infos zur Reise
Verreist als:Familie
Dauer:2 Wochen im Juni 2023
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Jaz Bluemarine Tui Kids Club
Alter:41-45
Bewertungen:2
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Bluemarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. With regards to the doctor's charges this is not actually run by the hotel but is a service that we give you availability to. Any charges are agreed between yourself and the doctor before treatment begins (and is usually dealt with directly through your insurance. Furthermore, we would advise that the doctors charges are competitive (and in most cases cheaper than visiting the local hospital as follow up visits without medication are included). Regarding your comment about the your departure, please be informed that your reservation in the hotel was until 07.07. The check out time is at 12:00, however, we do offer late check out, depending on availability, against extra charge. If your flight was on 08.07., with all do respect, please contact your travel agency, as they were forwarding your booking to the hotel. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager