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Generell sehr gutes Hotel mit sehr nettem Personal. Alle sehr hilfsbereit. Sauber, gute Essen, etc... Extrem störend waren die Verkäufer die einen täglich mehrfach belästigt haben: Kamelreiten, Massage, Haarschnitt, tauchen, schnorcheln, Maniküre... Unverschämte Preise und ein "Nein Danke" wurde selten akzeptiert. Sehr störend bis hin zum Ärgernis. Internet im Hotel: Extrem instabil, langsam und praktisch unbrauchbar. Im 21. Jahrhundert für ein gutes 5 Sterne Hotel vollkommen inakzeptabel!
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 4 Wochen im Juli 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Günter |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Bluemarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our hotel, nice staff, cleanliness, and food. Regarding your comment about the sellers, we would advise that they are third party companies, however, your feedback has now been provided to the hotel management. With regards to your comments about the wifi signal around the hotel it is highlighted in the brochure that the wifi is unlimited „limited speed” – which means that it is suitable for checking social media, but not for downloading. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager