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AF mit Familie (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Juli 2023 • 2 Wochen • Strand
Keine Weiterempfehlung
5,0 / 6

Allgemein

Die Anlage ist schön angelegt und sehr weitläufig. Zum Essen wird viel angeboten, jedoch ist dies von minderer Qualität. Es ist ausreichend Personal vorhanden, aber es fehlt ein Koordinator. Wir haben uns sehr oft unsere Getränke selbst holen müssen, da das Personal einfach planlos umherlief. Es gibt im Hotel eine 24 Stunden Apotheke, welche man kennen sollte. Jedoch wird man dort abgezockt. Ein und das selbe Medikament kostete beim ersten Mal 13€ und beim 2. Mal 32€! Das Personal ist sehr freundlich.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Infos zur Reise
Verreist als:Familie
Dauer:2 Wochen im Juli 2023
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:AF mit Familie
Alter:41-45
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Bluemarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. However we would like to thank you for your positive comments about our resort, and friendly staff. With regards to your comments about the food, we are sorry that this was not to your taste but we are catering for a number of different nationalities each with their own tastes and expectations and the majority of our guests are more than happy with the food provided. However, if you are unable to find something to suit then our chefs are more than happy to prepare something especially for you. Nevertheless our chefs are constantly reviewing and updating our menus so perhaps on a return visit you may find it more to your own liking. Our pools and restaurants are supposed to be self-service, although our staff are more than happy to assist time-permitting. However their top priority is to clear and reset the tables inside the restaurant or bar. With regards to the pharmacy's charges this is not actually run by the hotel but is a service that we give you availability to. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager