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Kai & Anna-Lena (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • April 2025 • 2 Wochen • Strand
Super Hotel
6,0 / 6

Allgemein

Es hat uns fast alles sehr gut gefallen. Pools, Außenanlagen etc. sind excellent gepflegt, wirklich toll. Die Zimmer sind etwas in die Jahre gekommen, aber der Roomservice ist top. Leider nur 1 Steckdose im Zimmer und sehr geringer Wasserdruck. Teilweise haben die Getränke im Restaurant nach diesem Muffigen Wasser gerochen - das sollte nachgebessert werden. Animation, vor allem auch für Kinder war sehr gut. Danke Anja an dieser Stelle! Bogenschiessen könnte man noch mit aufnehmen, das hat mir gefehlt.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Infos zur Reise
Verreist als:Familie
Dauer:2 Wochen im April 2025
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Kai & Anna-Lena
Alter:41-45
Bewertungen:3
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Bluemarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our excellently maintained pools and outdoor facilities, top-notch room service and very good entertainment. Regarding your comment about the rooms, please be assured that our Engineering department is continuously working to maintain the highest quality standards and to address any necessary improvements on an ongoing basis. Please also be informed that plugs extensions are available, upon request. Nevertheless, we passed your feedback along to the relevant department for further review. For what concern the drinks, please be informed that drink dispensers are carefully checked and constantly cleaned by our staff, however we would like to apologize if you encountered any inconvenience. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager