- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Schönes Hotel, teilweise wieder renovierungsbedürftig. Die Preise für die Tiefgarage sind zu hoch! Preise für Getränke ebenso, 9 Euro habe ich für einen Hugo noch nie bezahlt. Die Qualität der Pediküre und Maniküre ist eher schlecht , das Preis-, Leistungsverhältnis passt hier nicht.
Ziemlich abgewohnt
Die Speisen wiederholen sich, was für ein 5 Sternhotel schade ist, vor allem bei einem Aufenthalt von 3 Tagen, die Qualität war gut, das Frühstück war auch gut.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1-3 Tage im Juni 2019 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Brigitte |
Alter: | 46-50 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Brigitte, thank you for sharing with us your recent experience from the Kempinski Palace Portorož. Thank you for bringing your positive as well as negative feedback to my attention as we are continually looking for ways to improve our services. Please rest assured that I have shared your comments among the heads of the respective departments in order to be able to provide improved solutions. Additionally, please be informed that being part of the Kempinski international hotel chain we hold ourselves responsible to providing our highest standards of service and quality, which may be complemented by a slightly higher price. Nevertheless, we hope to have the opportunity to host your next stay with us in the near future. Kind regards, Kai Behrens General Manager