Das Essen war sehr gut. Die Minibar wurde nur zu Beginn des Urlaubs aufgefüllt - wir waren 2 Wochen im Lyttos Beach, da wäre es schön wenn man diese wenigstens 1x pro Woche hätte auffüllen können. Bei All Inclusive sollte das eigentlich auch gemacht werden?! Die Zimmerreinigung wurde nicht richtig durchgeführt (auch nicht nach der Beschwerde an der Rezeption). Im Aquapark wurden die Liegen nicht gesäubert (Schokoladenränder auf den Rändern)
Beliebte Aktivitäten
- Strand
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Familie |
| Dauer: | 2 Wochen im September 2025 |
| Reisegrund: | Strand |
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | Chris |
| Alter: | 41-45 |
| Bewertungen: | 1 |
Dear Chris, Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed the food during your stay at Lyttos Beach. We are, however, truly sorry to learn about the issues you experienced regarding minibar restocking, room cleaning, and the cleanliness of the loungers at the water park. This does not reflect the high standards we strive to maintain, and we regret that these shortcomings affected your holiday experience. Your comments have been shared with the relevant departments to ensure improvements are made. We will review our minibar restocking policy to make sure it is clear and consistent for our all-inclusive guests, and we will reinforce quality checks with our housekeeping and maintenance teams. We sincerely hope you will give us the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the flawless stay you deserve. Best Regards, Lyttos Beach - The All-Inclusive Experience

