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Kai (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Mai 2025
Das Hotel ist klein und bietet nur das Nötigste zum Übernachten.
3,0 / 6

Allgemein

Klein, zum Übernachten ausreichend, wenn man keine Ansprüche hat.


Zimmer
  • Zimmergröße
    Eher schlecht
  • Schlafqualität
    Eher gut
  • Sauberkeit
    Eher gut

Bad sehr klein, Duschkopf nach vorne gerichtet, man musste den Brausekopf ablösen und festhalten, um zu duschen. Abfllussdeckel am Fußboden direkt vor dem Waschtisch war ständig lose und musste immer wieder in Position gebracht werden. Fixieren war nicht möglich. Stromversorgung nur mit Karte , macht bei einem Kühlschrank keinen Sinn. Klimaanlage schaltete sich sofort ab, sobald man die Balkontür öffnete. Betten waren in Ordnung.


Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Schlecht
  • Geschmack
    Eher gut

Ambiente beim Essen

  • Schuhe & lange Hose

Kleines Buffet, Geschirr nicht immer sauber, geschmacklich okay. Wenig Fisch im Angebot.


Service
  • Deutschkenntnisse
    Sehr schlecht

Erlebnistipps erhalten

  • Nein

Kam darauf an, mit wem man es zu tun hatte. Die Rezeptionsdame im Nachmittagsdienst war freundlich, die Servicekräfte im Restaurant waren eher mit Privatgesprächen beschäftigt.


Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Infos zum Bewerter
Vorname:Kai
Alter:51-55
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly value all comments, as they help us improve and offer a better experience to our guests. We are genuinely sorry to hear that certain aspects of your stay did not meet your expectations. Please allow us to address some of your concerns: Regarding the air conditioning, as an eco-friendly hotel, it is part of our environmental policy that the A/C automatically switches off when the balcony door is opened. This helps us reduce energy consumption and minimize our ecological footprint. We understand this might have caused some inconvenience and appreciate your understanding. As for the refrigerator, we would like to kindly clarify that it is connected to a power outlet that remains active at all times, regardless of the card system for room electricity. We are also sorry to hear about the issues with the bathroom and maintenance. It is unfortunate that you did not inform us of these problems during your stay, as we would have done our best to address and resolve them immediately to ensure your comfort. Regarding the buffet, we respect your opinion, although we would like to mention that many of our guests have shared positive feedback about the variety and quality of our meals. Nevertheless, we will certainly take your comments into consideration as we continuously strive to improve. Once again, we thank you for your feedback and regret that your experience was not as pleasant as we had hoped. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you again in the future and offer you a more satisfying stay. Warm Regards Maria Mastoraki General Manager