Alle Bewertungen anzeigen
Rolf Anton (61-65)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Januar 2024 • 1 Woche • Stadt
Gutes Hotel für City Trip.****
5,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

Das Hotel im allgemeinen macht einen guten Eindruck, mehrere Gastrnomien zu Auswahl. AI ausreichend gut. A la carte ist das Angebot natürlich noch größer, vor allen Dinge beim Italiener und im Pub. An einigen Stellen könnte man Schönheitsreparaturen durchführen. Preis/ Leistung aber gut.


Zimmer
  • Gut
  • Nach anfänglicher Unzufriedenheit umgehend ein Upgrade bekommen.


    Restaurant & Bars
  • Gut
  • Als AI Gäste ausreichend gut.


    Service
  • Sehr gut
  • Alle Bitten wurden schnell und freundlich umgesetzt.


    Lage & Umgebung
  • Gut
  • Für den Bereich, Nähe der Palme perfekt! Metro zu Fuß in 10 Min zu erreichen. Rechts, links rechts schon ist man da✅


    Aktivitäten
  • Sehr gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Kultur & Erlebnis
    • Ausgehen & Nightlife

    Großstadtpool, aber immerhin Pool und gepflegt und sauber. Fitnesscenter gut ausgerüstet. Saunabereich sah gut aus, haben wir aber nicht genutzt.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im Januar 2024
    Reisegrund:Stadt
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Rolf Anton
    Alter:61-65
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Rolf Anton, Thank you for sharing such a detailed and positive review of your recent stay with us! We truly appreciate your thorough feedback, and we're delighted to hear about your positive experiences. LOCATION: We're pleased to know that our location near the palm tree and the accessibility to the metro met your expectations. SPORT: It's great to hear that you enjoyed our well-maintained pool and found our fitness center well-equipped. We hope you'll have the chance to experience the sauna area during your future visits. SERVICE: We're glad to learn that our team was able to address all your requests quickly and in a friendly manner. Guest satisfaction is our top priority. ROOM: We appreciate your understanding regarding the initial dissatisfaction and are happy that we could promptly provide you with an upgrade to enhance your experience. FOOD: It's wonderful to know that you found the food to be sufficiently good, especially as an all-inclusive guest. We offer a variety of dining options to cater to different preferences. HOTEL: Your positive impressions of the hotel, with its multiple restaurant choices and good AI (Artificial Intelligence), are greatly appreciated. We take note of your suggestion for cosmetic repairs, and we'll work on enhancing those aspects. Thank you for acknowledging our efforts in providing good value for the price. Your feedback is invaluable, and we look forward to the pleasure of welcoming you back for another satisfying stay. Kind regards, Sherif Madkour General Manager