Mit Enkeltochter verreist(20). Hatten Familienzimmer gebucht. Ankunft 7.00 morgens. Ich bin Schwerbehindert und uns wurde gesagt Checkin erst an 14.00 Uhr möglich oder extra bezahlen. Man hat uns dann ein Zimmerupgrade eingeredet , das gleiche Zimmer wie gebucht (Familenzimmer) aber vielleicht weil es jetzt im 20. Stock war. Kostet 200 Euro Aufpreis aber dafür können wir sofort rein. Habe ich auch akzeptiert weil ich nur ein Bein habe und froh war mich auszuruhen. All Inklusive ist in Ordnung. 2 Sorten Bier (Amstel und Tiger). Ich kann das Hotel trotzdem weiterempfehlen, denn die Mitarbeiter sind wirklich alle sehr bemüht. Metrostation ca. 700m entfernt, 15 min Weg, aber in der Metro mindestens auch nochmal 10 min. Lage ist nicht so toll (vorm Haus wird gerade gebaut), trotzdem ist alles gut zu erreichen.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 3-5 Tage im Mai 2025 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Jensheinz |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Valued Guest, Warm greetings from Media Rotana Dubai. Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We truly appreciate your honest feedback and are glad to hear that, despite some initial challenges, you still recommend the hotel. We're especially grateful for your kind words about our team, it's wonderful to know that their helpfulness made a positive impact on your stay. We’re also pleased that you found the all-inclusive options satisfying and were able to enjoy some well-deserved rest and comfort during your visit. We understand that the early arrival and check-in process could have been smoother, especially considering the circumstances, and we appreciate your patience and understanding. Please allow me to highlight that our check-in time is at 2:00 pm and we were at a fully booked situation at that time, that our housekeeping needed the time to ensure that our rooms are well cleaned and arranged for the next guest. However, your comments have been noted, and we will certainly look into how we can make the experience even better for guests with special needs in the future. It was our pleasure to host you, and we look forward to welcoming you back again soon for another exceptional stay. Best Regards, Sherif Madkour General Manager