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Juliane (26-30)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Dezember 2025 • 1 Woche • Strand
Kurztrip
4,0 / 6

Allgemein

Wir würden das Hotel nicht weiterempfehlen. Wir haben auf einen entspannten Urlaub gehofft, deswegen auch all inklusive gebucht. Leider gab es vorgeschriebene Zeiten, an denen man kostenlose Getränke oder Snacks bekam (wenn man danach frug) Getränkebestellungen dauerten bis zu 20min ( 2 Cocktails) dann war die Auswahl sehr begrenzt. Essen wurde und gar nicht angeboten. Diese gab es auch zu bestimmten Zeiten. Beim Frühstück war die Hölle los. Wir standen zum Teil 20min im Restaurant ohne ein Platz. Die Speisen wurden langsam aufgefüllt oder zum Teil gar nicht. Beim Abendessen mussten man wieder bestimmte Getränk zahlen ( all inklusive?? ) Die Hygiene der Zimmer war Gott sei Dank in Ordnung. Leider war die Begeisterung und Freundlichkeit der Mitarbeiter nicht optimal.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:1 Woche im Dezember 2025
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Juliane
Alter:26-30
Bewertungen:2
Kommentar des Hoteliers

Dear Juliane, Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We sincerely regret to learn that your stay did not meet your expectations and that your all-inclusive experience fell short of providing the relaxing holiday you had anticipated. Please accept our apologies for the delays in service and the confusion regarding all-inclusive entitlements. This is certainly not the level of efficiency or clarity we aim to deliver. Your comments regarding breakfast setbacks have been taken very seriously and shared with our food and beverage and operations teams for immediate review and corrective action. We are also concerned to learn that our team’s friendliness and enthusiasm did not reflect our usual standards of service. This feedback is particularly important to us, as genuine hospitality is a core value of our hotel, and we will be addressing this with the relevant departments through additional training and supervision. On the other hand, we appreciate your acknowledgment of the room cleanliness and upkeep, and we regret that other aspects of your stay overshadowed this positive point. While we understand your disappointment, we do hope you might consider giving us another opportunity in the future to provide you with the level of service and comfort that you deserve. Best regards, Sherif Madkour General Manager