- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr gut
Wir waren das 2. Jahr in Folge im Melia Koh Samui. Dieses Jahr gab es allerdings ein Problem mit übel nach Schimmel riechenden Klimaanlagen. Hier besteht Reinigungs- und Handlungsbedarf seitens des Managements! Eine Strategie mit vertrösten der Gäste wird dauerhaft nicht zielführend sein. Das Management fand nach 3-4 Tagen eine zufriedenstellende Lösung für uns. Der Loop Pool ist wunderschön, ebenso der Pool am Meer. Wir haben unseren Urlaub trotz anfänglicher Aufregung genossen.
Es gab ein Problem mit der Klimaanlage. Die gesehenen Zimmer rochen schlimm nach Schimmel.
Teuer aber sehr gut. Sogar eine Hoteleigene Eisdiele gibt es.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 1 Woche im August 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Sebastian |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 7 |
Dear Sebastian, Thank you for choosing Melia Koh Samui once again and for sharing your experience. It is always a pleasure to welcome returning guests, and we are pleased that your overall stay was enjoyable. We are delighted that you had the opportunity to enjoy both our lagoon Pool and beachfront pool, as well as our culinary offerings. Your kind comments on our service and beachfront location are much appreciated and will be shared with the team. We regret the inconvenience caused by the air conditioning and are glad that we were able to provide a satisfactory solution during your stay. Please rest assured that we take maintenance concerns seriously, and your feedback has been shared with our engineering team for further review and follow up. Thank you again for your continued support. We hope to have the pleasure of welcoming you and your family back in the future to Melia Koh Samui for a seamless and memorable experience. Warmest regards, Sirawan Sookpitak Assistant Guest Experience Manager