Alle Bewertungen anzeigen
Susan (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Oktober 2019 • 1 Woche • Sonstige
Ich werde diesen Hotel gerne weiter empfelen
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

Hotel sehr sauber, Personal sehr freundlich, Frühstück top. Einzige Problem bei uns, das Badezimmer riechte nach schimmel, aber nichts war zu sehen.


Zimmer
  • Eher gut
  • Zimmer war mit Wasserkocher, Bügeleisen, Bügelbrett und haartrockner ausgestattet, aber leider unsere Badezimmer hat nach schimmel Gerüchen, aber war nichts zu sehen. Wahrscheinlich kam das durch Abfluss.


    Restaurant & Bars
  • Eher gut

  • Service
  • Gut

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • An der Nähe waren viele Geschäfte und Restaurants... Burj Khalifa war 5 min. Mit Taxi zu erreichen.


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im Oktober 2019
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Susan
    Alter:56-60
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Valued Guest, We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our hotel, your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. Thank you for your very nice compliments for our team, they do work very hard every day to make sure our guests feel well attended to at all times and definitely are an asset to our hotel. We will certainly relay your praising comments to all of them and we are sure they will be pleased to know their efforts have been appreciated. Thorough cleaning is an absolute must for us and we follow very strict protocols to guarantee satisfying results regarding hygiene and Cleanliness in our hotels, for future occasions we strongly encourage you to contact our reception in the event of finding any area of uncleanliness , this will give us an opportunity to bring your remarks to the attention of our housekeeping management. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Sincerely yours, Chris Fourment General Manager