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Melanie (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • August 2025
Freundliches Personal, aber das Essen und Bad sind nicht überzeugend.
4,0 / 6

Allgemein

Eine schöne Anlage in super Lage. Zimmer bis auf das Badezimmer schön und sauber. Essen leider Minderwertig für ein Hotel dieser Kategorie. Personal ist freundlich.


Zimmer
  • Zimmergröße
    Gut
  • Schlafqualität
    Eher gut
  • Sauberkeit
    Eher gut

Das Zimmer an sich war sehr schön und auch ausreichend groß. Das Badezimmer entspricht leider keinem 5 Sterne Standard.


Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Eher schlecht
  • Geschmack
    Eher schlecht

Für ein 5 Sterne Hotel war das Essen leider überhaupt nicht gut. Die Auswahl war sehr begrenzt, keine regionalen Abende und qualitativ nicht hochwertig. Leider lagen wir 2 von 7 Tagen im Zimmer, da es wohl Probleme mit dem Eis gab. Es ging wohl einigen mit Durchfall sehr schlecht. Das halte ich für eine vollkatastrophe.


Service
  • Deutschkenntnisse
    Eher gut

Bester Service

  • Rezeption

Das Personal war sehr freundlich und bemüht. Da kann man wirklich nicht meckern … besonders hervorheben möchte ich da das Personal des Housekeepings


Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Infos zum Bewerter
Vorname:Melanie
Alter:36-40
Bewertungen:3
Kommentar des Hoteliers

Dear Melanie, thank you for sharing your experience with us and for taking the time to do so! We are truly pleased to read your kind words regarding the professionalism and friendliness of our team, particularly the housekeeping. It is always rewarding to know that our team's efforts contributed so positively to your overall experience, and we will be sure to share your praise with them. At the same time, we deeply regret to hear that certain aspects of your stay did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you experienced, especially concerning the the health issue you mentioned.  Please note that we follow internationally certified hygiene protocols (ISO 22000) and conduct regular safety checks, all of which continue to show excellent results. Additionally, an external medical professional has confirmed that a seasonal stomach virus has recently affected the wider area, a situation that, unfortunately, can occur during peak travel periods. Nevertheless, guest safety and well-being remain our top priorities, and we have already shared your concerns with our Health & Safety Department for further evaluation and review.  All your constructive feedback plays a vital role in our ongoing efforts to improve our service and offerings, allowing us to better align with each individual’s needs and we sincerely thank you for your valuable contribution. We genuinely hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide a stay that fully meets your expectations. Until then, we wish you all the very best! Best regards, Mitsis Faliraki Team

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