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Mireen (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • September 2023 • 2 Wochen • Strand
Mitsis für uns Vergangenheit
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Wir waren das 3. Mal in einem Mitsis Hotel und das Family ist mit Abstand das Schlechteste. Von der Sauberkeit und dem guten Essen und dem überaus freundlichen Personal, was wir schätzen, keine Spur. Im Restaurant fühlte man sich als Störenfried. Kinderstühle musste man sich mit selbst organisieren, die Tassen zum Frühstück erbetteln, sauberes Geschirr war Mangelware…um nur einiges aufzuzählen. Das Hotel ist sehr in die Jahre gekommen und man scheint sich auf gute Bewertungen in der Vergangenheit auszuruhen. Wir haben ein Zimmerupgrade bekommen, was unser Glück war und die negativen Dinge somit ein Stück vergessen ließen. Unser Fazit: ein 4.x wird es kein Mitsis Hotel mehr - schade.


Zimmer
  • Gut
  • Sharing Pool, groß


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im September 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Mireen
    Alter:36-40
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mireen We deeply appreciate your loyalty to the Mitsis Hotel brand and are genuinely sorry to hear about your disappointing experience at Mitsis Family during your third visit. Your feedback regarding cleanliness, food quality, and service is vital to us, and we regret that your recent stay did not meet your expectations. We apologize for the inconveniences you encountered in the restaurant, and we understand that it can be frustrating when basic amenities like high chairs and clean dishes are not readily available. Rest assured, we take your comments seriously and will use them to address these issues and improve our services. While we're pleased that you received a room upgrade that improved your stay, we acknowledge your concerns about the overall condition of the hotel. We are committed to maintaining and upgrading our properties to provide a superior experience for our guests. Your feedback is invaluable to us, and we will take immediate steps to ensure that our Mitsis Family Hotel regains the standards you expect from our brand. We appreciate your candid input and sincerely hope that you will consider staying with us again in the future, so we can demonstrate the improvements we've made to ensure a more enjoyable and comfortable stay. Thank you for sharing your experience with us. Kind regards Miltos Divanis Gen. Manager

    Offizielle Hotel Homepage