Alle Bewertungen anzeigen
Tanja (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • August 2018 • 2 Wochen • Strand
Einmal und nie wieder
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Dieses Hotel hat keine 4 Sterne verdient. Ich kann dieses Hotel nicht weiterempfehlen. Das Restaurant gleicht einer Kantine und so schmeckt auch das Essen


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Die Betten sind eine Katastrophe. Der Boden wurde nie sauber gemacht. Wenn man Barfuß auf dem Boden gelaufen ist, hätte man schwarze Füße


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Es gab jeden Tag das gleiche. Es gibt eine Nudel Station, aber leider waren die Nudeln noch hart.


    Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im August 2018
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Tanja
    Alter:41-45
    Bewertungen:10
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Tanja, Greetings from Mitsis Norida Beach and thank you for taking some of your time to post a review on HolidayCheck, though we were very unhappy to read that you did not enjoy your holidays the way that you expected and of course the way that we wish for all of our guests. Whilst it is our aim to cater to all tastes and cultures, it appears that we failed in every way during your stay. This is surprising, considering the other reviews on this site as the exceptional cleanliness standards and dining options are the main points we are usually praised for. Let us also note that we have an Italian chef who is cooking the pasta "al-dente" . Concerning our main restaurant, indeed, it can be a bit noisy and hectic in the peak times, but those who are looking for quietness can visit main restaurant a bit earlier or later, to avoid the rush of the majority of our guests, as well there is an option to visit our a-la-carte restaurants, where one can certainly enjoy the tranquillity. Nevertheless, we sincerely regret your personal disappointment and appreciate your feedback as it’s a great tool to improve our services, rest assured that all points raised in your review will be thoroughly looked into. Even though we respect your comments, we feel we deserve a second chance, in this case please don't hesitate to contact us in advance. With Kind regards, The Management

    Offizielle Hotel Homepage