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Anna (31-35)
Alleinreisend • Mai 2024 • 1 Woche • Strand
Gemütlicher Urlaub mit Abstrichen
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Das Hotel war oke. Personal war sehr freundlich! Schade das wir nicht alles nutzen konnten, da das halbe Hotel geschlossen war (z.B. á la carte restaurants, gym, nur 1 Pool offen) Ansonsten war es ein recht entspannter Urlaub! Sauberkeit im Zimmer war nicht gut!


Zimmer
  • Schlecht
  • Die Größe war super! Minibar wurde jeden Tag aufgefüllt, jedoch die tägliche Zimmerreinigung war Katastrophe! Wir hatten Kakerlaken im Zimmer. Ja, kann passieren! Aber Hygiene und Sauberkeit sieht anders aus!


    Restaurant & Bars
  • Gut

  • Service
  • Gut
  • Manche An


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Naja, das halbe Hotel war in Umbauarbeiten… Gym hatte geschlossen, es war nur 1 Pool offen und viel zu viele Leute…zu wenig Liegen


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:1 Woche im Mai 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Anna
    Alter:31-35
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Anna, We want to extend our heartfelt apologies for the inconvenience caused by the overbooking situation during your recent stay at Mitsis Rodos Village. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and it deeply saddens us to hear that we fell short of providing you with the seamless experience our guests are accustomed to. Please know that your feedback is invaluable to us, and we take it very seriously. Overbooking, while regrettable, is unfortunately not uncommon in the hospitality industry. Despite our best efforts to forecast and manage reservations accurately, unforeseen circumstances can occasionally lead to situations where the number of arriving guests exceeds the available room inventory. However, we want to assure you that we are not making excuses but rather acknowledging a challenge that we are actively working to address. Our team is continuously reviewing and refining our procedures to further minimize the likelihood of such incidents in the future. Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we genuinely appreciate your understanding and patience in this matter. If you have any further concerns, please do not hesitate to reach out to us directly. Thank you for bringing this matter to our attention, and we sincerely hope to have the opportunity to welcome you back to Mitsis Rodos Village for a much-improved experience in the future. Yours Sincerely Mitsis Rodos Village

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