- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Sehr schöne Hotelanlage mit viel Grün. Essen schlecht ( kalt, da Corona wird der Teller lustlos u. übervoll bekleckert ). Tische und Sitze im Restaurant alt und schmutzig. Im Restaurant ist es sehr laut und unterkühlt.
Alte u. ungepflegte Möbel. Auch das Bad ist renovierungsbedürftig. TV-Programm sehr schlecht. Sender nicht einstellbar da falsche Fernbedienung. Betten sauber, Matratzen gut.
Essen + Kaffee tgl. kalt. Hat nichts mit Esskultur , wie auf website beschrieben, zu tun.
Bedienung schlecht. Nur mit Trinkgeld kommt Service.
Kurze Fahrt Airport -> Hotel und zurück. Gutes Riff zum schnorcheln. 15-20min Fußweg in die Stadt.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im November 2021 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Abella |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 6 |
Dear Abella, First of all let us seize the opportunity and thank you for taking some of your precious time to write such detailed review with a lot of constructive comments and observations. Thank you so much for your honest opinion. We really do respect all your personal expectations while traveling. We are very concerned regarding your overall experience in our resort. All your comments have been passed already to the concerned department heads for consideration and efficient actions. It is very sad that we did not realize the deep sadness of yours while you were still in house. Please, accept our sincere apology. We shall ensure, if you will give us second chance someday, you would find a lot of improvements. We truly hope that you won’t judge our property by this experience and will have an honor of welcoming you back in our resort. Best Regards Hisham Demery General Manager of Movenpick Resort Sharm-el-Sheikh