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UM (56-60)
ÖsterreichAus Österreich
Verreist als Freunde • September 2025 • 1 Woche • Strand
Hotel mehr als enttäuschend!
1,0 / 6

Allgemein

Classic Zimmer unzumutbar, total verschmutzt, abgewohnt, Flecken, Unmengen an Mücken, Atmosphäre wie ein Verlies, Sicherheitsmängel (Fotos vorhanden)! Baulärm von Renovierungsarbeiten, u.a. auch nach Zimmerwechsel (dort Safe & TV funktionierten nicht) im Nebenzimmer an 2 Tagen, einen Tag ganzen Abend am Pool extrem laute Grabungsarbeiten mit Bagger, dann auch in anderem Hotelbereich Kran... trotz vorheriger Bestätigung direkt vom Hotel, daß keine Renovierungsarbeiten stattfinden/geplant sind - vorsätzliche Lüge an Gäste! Auch bei beiden empfohlenen Freundin funktionierte nicht alles! Essen unter Durchschnitt, signifikantes Krähenproblem auf Restaurantterrasse (mit Kot verschmutzte Stühle, Sitzkissen, extrem unhygienisch & unappetitlich! Gartenanlage sieht vernachlässigt aus. Für ein Hotel dieser Kategorie unakzeptable Zustände. Lage, Aussicht, Strand & Riff gut. Kellner, Küchenchefs & Herren von Rezeption hilfsbereit.


Zimmer
  • Sehr schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Schlecht

  • Service
  • Eher gut

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistung
  • Sehr schlecht

  • Infos zur Reise
    Verreist als:Freunde
    Dauer:1 Woche im September 2025
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:UM
    Alter:56-60
    Bewertungen:12
    Kommentar des Hoteliers

    Dear UM, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced and appreciate your candid comments, as they help us identify areas where we need to improve. We are truly sorry to hear that the condition of your Classic Room did not meet your expectations. Cleanliness and maintenance are our top priorities, and we will address these issues with our housekeeping and maintenance teams immediately. The presence of mosquitoes and other safety concerns you mentioned is certainly not acceptable, and we will investigate these matters further. Regarding the renovation work, we regret any confusion caused by our previous communication. It is important for us to provide a peaceful environment for our guests, and we apologize for any disturbances you encountered during your stay. We will review our processes to ensure that such miscommunications do not occur in the future. We also take note of your comments about the dining experience and the cleanliness on the restaurant terrace. This feedback is vital, as it helps us maintain high standards of hygiene and service quality. While we are glad to hear that you appreciated certain aspects of our hotel, such as its location and the helpfulness of our staff, it is clear that there were several shortcomings during your visit. Please be assured that we are committed to making improvements based on guest feedback like yours. Once again, we apologize for any disappointment caused during your stay. Thank you for bringing these issues to our attention. Best regards,