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Daniel (51-55)
SchweizAus der Schweiz
Verreist als Familie • August 2023 • 3-5 Tage • Strand
Gepflegte Anlage, definitiv nicht 'Luxury'
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Sehr gepflegte Anlage mit breitem Angebot. Wir nutzen die ganze Zeit einen Stand-Pavillon gegen eine Gebühr von 30.- Euro am Tag, direkt am Strand mit herrlicher Aussicht. Das Personal im Adult-Bereich im Hauptrestaurant war sehr freundlich, hingegen die Leute am Empfang eher arrogant und kompliziert. Die Erfahrung musste ich leider machen, als ich mich wegen unseres ersten Zimmers negativ geäussert habe. Wir hatten ein Deluxe Zimmer im Untergeschoss - siehe Bild. Für ein Luxury Resort ist dies nicht passend. An den Empfang hatte ich mich aber vor allem gewandt, da die Klimaanlage nicht funktionierte und wir Ameisen im Zimmer hatten. Der Wechsel war dann etwas umständlich... also meiner Meinung nach definitiv kein Luxus Resort, da kenne ich 4 Sterne Hotels, die weit besser abschneiden.


Zimmer
  • Schlecht
  • es werden Deluxe Zimmer angeboten, welche sich im Untergeschoss befinden. Dunkel und ohne Aussicht.


    Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • Schade, dass man für Themenrestaurant zusätzlich bezahlen muss, je nach Gericht den vollen Preis, trotz Halbpension.


    Service
  • Eher schlecht
  • im Adult-Bereich top, Empfang eher dürftig


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Flughafen-Transfer 15-20 Min. Der Sandstrand verschwindet allmählich und es ist nur noch ein ganz schmaler Steifen.


    Aktivitäten
  • Sehr gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Top


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:3-5 Tage im August 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Daniel
    Alter:51-55
    Bewertungen:4
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Daniel, Thank you for your recent feedback posted here on Holidaycheck. We appreciate your time in sharing your thoughts, and we are pleased that you enjoyed the well-maintained facilities and beach gazebo. We regret for any inconvenience you encountered during your stay, and it’s disappointing to hear that for these reasons we fell short of meeting your expectations for a luxury resort. We are surprised though by your comment about the lagged response of the reception team regarding the change of your room. On their own initiative, the team tried to find you another room, even though you did not specifically request it. And although our hotel was fully booked at the time, they managed to find you another room to change to the next day. Further, and in a hotel that is fully operational, technical defects may occur. Our team was able to repair the air conditioning from the first room within a few hours on that same day and thus, we feel they were efficient in resolving this issue. Regarding the restaurants, we provide 50% discount on the food prices for dinner for our guests on Half board arrangement should they decide to dine in our a la carte restaurants. It's important to note that there are few dishes in each restaurant that are provided at a reduced discount, which is justified by the actual price of these specific options. Nevertheless, we value your feedback and will use it to continually improve and enhance our guest experience. Our hotel is widely known and awarded for the sincere hospitality and its high quality services and accommodation, and therefore it is very disappointing that we were not able to convince you, and provide you with the hospitality you’d expect. However, we very much hope that despite the issues reported, you were still able to enjoy your holiday and that you would choose to visit our resort again in the future. Kind regards, Neptune Luxury Resort