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Marco (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Juni 2022 • 2 Wochen • Strand
Viele Fakebewertungen, leider schlecht
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Vorsicht viele Fakebewertungen, auf jede schlechte folgen zwei gute, um die Sterne künstlich nach oben zu bewerten. Unser Aufenthalt war leider geprägt von unendlich vielen Widrigkeiten, die uns nun zu der Bewertung veranlasst haben. Wer wirklich Interesse an einem Erholungsurlaub hat, sollte sich hüten, nicht in diese Falle zu tappen.


Zimmer
  • Schlecht
  • Leider extrem durchwachsene Zimmer - es ist durchweg ein schöner, minimalistischer Stil, jedoch sind die Bäder bereits nach einigen Monaten mit derartigen Fugenrissen versehen, in welche ich (1,85m) meine ganze Hand reinstecken könnte. Von Ungeziefer mal ganz zu schweigen.


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Wenn man nach dem dritten Abend bereits das gesamte Buffetangebot einmal durch hat, stellt sich die Frage nicht ernsthaft. Echte einheimische, griechische Speisen? Gibt es leider nicht.


    Service
  • Sehr schlecht
  • Katastrophal - ich kann mich den Vorrednern leider nur anschließen - der Service ist unzureichend, schlecht, unaufmerksam und schlicht unausgebildet. Wir sitzen am Pool, drücken auf den Fancy Knopf um eine Bedienung zu bestellen, diese kommt nach geschlagenen 30 Minuten ohne Karte und schaut verdutzt, wenn man fragt, ob denn zufälligerweise ein Blick in die Karte zu werfen wäre, da man ja schlicht das Menü nicht kennt. Klimaanlagen sind unfassbar laut und definitiv im Zuge der Renovierung wohl aus Kostengründen nicht erneuert worden. Auf mehrfacher Reklamationsanfrage, verbunden mit einer ergebnislosen Warterei auf dem Zimmer von 2h, haben wir nach einer Beschwerde ein Upgrade erhalten. Vorher kam jedoch der Techniker, der völlig verständnislos die Klimaanlage eingeschalten hatte und uns vorwurfsvoll fragte, wo das Problem sei. Die Sprachkenntnisse versagten leider, nachdem wir versucht hatten mitzuteilen, dass diese zwar anginge, aber keine Kälteleistung erbringe.


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Eine schöne Lage, die leider nicht die unendlich vielen Probleme des Hotels verdecken kann.


    Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Leider keinerlei Kommunikation welcher Film denn im Open Air Kino (! tolle Idee) abgespielt wird. Man muss also auf gut Glück die richtige Uhrzeit für den Film abpassen. Somit leider kein einziges mal genutzt.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Juni 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Marco
    Alter:31-35
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Marco and St., we were astounded to realize that after your recent stay with us, you have taken the time to write three negative reviews so far about our resort, apart from the one you published and removed while you were in house. This is the reason why you will both receive the same reply to all three of them. One might really wonder about your motives, since you are not only doubting the authenticity of all 10 excellent reviews, we have received this season on Holiday Check and the 40 out of 46 on Google, but are also strongly advising other guests from booking with us calling us a trap. Permit us to mention here, that our hotel you are referring to us ,as «full of cracks and with vermin” with defective doors is indeed the winner of the Hospitality Design Awards, in the Restorations, Transformations, and Conversions category. Kindly note that on extremely windy days despite our efforts leaves cannot be kept out of our pools 24/7. Regarding the issues with A/C you called maintenance three times for, kindly note that it was operating properly and after the operation of the remote control was thoroughly demonstrated to you, you were able to operate it in the new room you were moved to. When it comes to our service, it may have been challenged sometimes , when all the guests appeared all at the same time, but our food that is praised by the majority of our guests for its taste and quality ,it is indeed real local Greek(tzatziki, dolmadakia, meatballs with tomato, dakos, Zucchini balls, Staffed peppers and tomatoes, moussaka, homemade pies and much more) If your perception of Greek food is the souvlaki wrap, then yes, we apologize because it is really not included in our menu. The same applies to our rich selection of fruits during breakfast which you may have not noticed. As far as the menu of Menoa theme restaurant is concerned, please be reminded once more that it is part of the concept to offer the same menu every day. When it comes to the breakfast box, we are sorry to hear it was not of your taste. Regarding the entertainment schedule that was not communicated as you mention, please be reminded that you were advised by the Guest Experience Manager in person that you may find it on our app., a hard copy could have been provided upon request by the Guest Experience team or you could have just asked any member of our team. The unfortunate event of your doorbell that rang early in the morning by itself, was due to a power cut in the area, something that was explained to you and was actually beyond our control. Regarding the open door of your room during the operation of the housekeeping, please be reminded that all of our rooms are equipped with mosquito repellants, and you were therefore protected. When it comes to Pre-authorizing a card upon client’s arrival, it is a standard operating procedure for all our guests for any incidental charges. Any delay on the refund process (yours took a week) is bank related and its unfortunately not into the hotel’s discretion. One point that we would like to focus on, is that despite our efforts to show you how much we care about the experience of our guests and how dedicated we are to improving it when we realize that they are not satisfied, you chose to interpret our gestures -we listened to you, upgraded you to a suite, sent a special offer to your room ,put ourselves to your disposal for anything you might need- exclusively as an effort to have a negative review removed. We are so sorry that instead of enjoying your holiday, the sun, the sea, our wonderfully located on the beach hotel and above all our friendly and courteous personnel (according to almost all reviews) you preferred to focus on the least pleasant aspects of your stay. Marita Kokkinaki Guest Experience Manager