- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Das Hotel macht einen unglaublich guten ersten Eindruck der dann leider aber merklich nachgelassen hat. Essen vor allem durch den Vorfall das viele Menschen inkl. Meinerseits eine Lebensmittelvergiftung zugezogen haben. Und der Service war zwar da, kam aber nix rüber bzw. Alles was nicht 0815 war, war ziemlich blöd beantwortet oder weggeschickt.
Zimmer zum Meer hin gehabt mit tollem Balkon.
Buffet-Essen was eher einheitlich schmeckt. Erst sieht es super aus, riesen Auswahl und toll - aber Qualität und Geschmack eher wenig. Zudem haben sich diverse Leute eine Lebensmittelvergiftung zugezogen, darunter auch ich selbst. Daher eher sehr kritisch. Auch Teller, Tassen und co waren nicht hygienisch sauber.
Anfragen auf Englisch und Deutsch haben nur halb geklappt und das Personal hatte irgendwie nie eine Lösung. Wenn man ab vom Standard eine Frage hatte, war es sehr schwierig.
Lage ist schön für Rhodos Stadt auch zum Laufen und mit dem Bus, Taxi. Aber wenn man die Insel erkunden will braucht man schon ein Auto.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Anlage sieht toll aus. Pools sind super und vielen Angebote.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Alleinreisend |
Dauer: | 1 Woche im April 2024 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Heike |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Heike, We would like to thank you for being with us this season and for taking the time to provide us with your detailed feedback. I note that you state that you experienced food poisoning. Having checked your reservation details, we can see that you didn't report illness at the reception ,therefore it should not be stated that you had food poisoning as this can only be confirmed by having medical tests. Please be assured that here at Olympic Palace Resort Hotel we take the Health & Safety of all our guests very seriously and we carry out numerous procedures to ensure that we do all we can to prevent any illness being suffered by our valued guests and staff. We have independent auditors who visit the hotel, they check that our food handling and hygiene standards meet all relevant criteria. A Microbiology laboratory carries out testing of food samples, surfaces, water, and ice, again monthly. We can confirm that neither the auditors nor the laboratory have returned results which would indicate any issues at the hotel and I am pleased to confirm we have not received any other such reports of illness. Although I am sorry that your expectations were not met on this occasion, we do have many guests who return to us year after year. One of the many reasons for this is due to the high standards in all aspects of Health and Safety we implement, although we regret that your own personal opinion would differ. We wish you would have spoken to our staff regarding your matters while you were still here and giving us this way the opportunity to take action if needed. Thanks again for your feedback Best Regards, Katerina Guest Relations Manager