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Adrian (31-35)
SchweizAus der Schweiz
Alleinreisend • April 2017 • 1-3 Tage • Stadt
Modernes Airporthotel. Für eine Nacht ok.
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

Grosses neueres Standard Airporthotel am Stadtrand von Amsterdam. In der direkten Umgebung nichts los. Für eine Übernachtung vor Abflug ok.


Service
  • Eher schlecht
  • Rezeptionpersonal eher unfreundlich und teilnahmslos. Gold Status wurde nicht erwähnt. Upgrade aber erhalten (ohne zu erwähnen).


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Am Stadtrand. Airporthotel deshalb in direkter Umgebung nichts los.


    Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Kultur & Erlebnis
    • Ausgehen & Nightlife

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:1-3 Tage im April 2017
    Reisegrund:Stadt
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Adrian
    Alter:31-35
    Bewertungen:128
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Adrian, Thank you for sharing your review on HolidayCheck. My apologies for responding in English, but I am afraid my German is quite limited and I did want to respond to some of your feedback. I am sorry to hear that your stay with us was not entirely satisfactory. You mentioned that you did not feel our staff provided you with a warm welcome or made you feel valued as a Gold Member. I would very much like to discuss this in more depth with you and look into your reservation and any possible room upgrades, but do require some additional information for this. If you are willing to share this feedback with us, please contact the hotel direclty by email. Our Guest Relations department would very mcuh like to see what we can do for you. We want to thank you for sharing your feedback with us and offering us an opportunity to further improve our service. On behalf of our entire team I want to thank you for your visit and we hope to welcome you back with us again in the future. Kind regards, Jenny Noz General Manager