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Liane (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Oktober 2022 • 2 Wochen • Strand
Preis-Leistungs-Verhältniss ist viel zu teuer.
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Abgelegen für ein bisschen shoppen muss man immer ein Taxi bestellen.Da es für weitere Ausflüge und Besichtigungen einige Euros kostet.Und somit der Urlaub viel zu teuer wird


Zimmer
  • Sehr schlecht
  • Das Zimmer ist nicht was man gebucht hat,sondern man bekommt etwas anderes da hier nur Baustelle sind. Das über Jahre schon besteht.wir haben 3Bettzimmer und wo wir mit Ameisen zu kämpfen haben.


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Da wir all inklusive gebucht haben fehlt es an Auswahl. Da wir 2 Wochen All inklusive gebucht haben sind die Büfetts Morgens,Mittags, und Abends seit 1erWoche immer das gleiche Essen. Das anstelle dauert ca.20 Minuten.Die Getränke werden in kleine Plastikbecher serviert so das man alle 2-3 Minuten sich neu holen muss und noch einige Meter zurück legen muss.


    Service
  • Eher schlecht
  • Das Service Team ist immer freundlich und zuvorkommend.


    Lage & Umgebung
  • Sehr schlecht
  • Die Fahrt vom Flughafen/ Hurghada bis ins Hotel sind es mit dem Bus 3-4Std. Mit dem Taxi fast 2Std. Für Shoppen und Ausflüge muss man sich ein Taxi buchen.


    Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Schnorcheln und Tauchen an den Riffs.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
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    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Oktober 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Liane
    Alter:46-50
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Liane, First of all we would like to thank you for choosing our beautiful hotel for your vacation and for taking the time to rate us. We are very sorry to hear that you had problems with gastrointestinal problems during your stay and would like to take this opportunity to wish you a speedy recovery and hope that you are feeling well again in the meantime. In addition, however, we would like to point out that the hotel follows very strict hygiene rules with regard to the cleaning and preparation of our food and that this is also strictly checked through regular controls. In addition, there is a special filter system in our hotel, which filters the water for our food and drinks again, so that attention is paid to hygiene and quality there as well. Furthermore, our pool area is thoroughly cleaned every night and great importance is attached to cleanliness and hygiene. However, we would like to apologize on behalf of the entire team for what happened and will forward your case to our responsible colleagues so that problems of this type do not arise in the future. However, we would be very happy to welcome you again in the future so that we have the opportunity to completely convince you of our house. However, we would like to apologize on behalf of the entire team for what happened and will forward your case to our responsible colleagues so that problems of this type do not arise in the future. However, we would be very happy to welcome you again in the future so that we have the opportunity to completely convince you of our house. However, we would like to apologize on behalf of the entire team for what happened and will forward your case to our responsible colleagues so that problems of this type do not arise in the future. However, we would be very happy to welcome you again in the future so that we have the opportunity to completely convince you of our house. Kind Regards Ahmed Omar Pensee Royal Garden