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DoGe (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • November 2017 • 2 Wochen • Strand
Für anspruchslose billige 7 Tage bestens geeignet!
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Abgewohntes Hotel, mit wenig Serviceleistungen. Dreckige Gläser auf meistens ungedeckten und verdreckten Tischen. Die wenigen Sitzplätze an allen Bars waren abends voll belegt. Sehr schönes Riff und schöner Strand.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Die Betten waren gut. Terrassentür defekt. Die Salontür!!! Im Bad stört enorm.


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Für Ägypten eintönig und lieblos. Für 5 Sterne und für einen Frühbucher der den vollen Preis bezahlt hat eine Frechheit! An den Bars gibt es ca. 100 Sitzplätze für ca. 1200 Gäste! Die Hotelfotos erwecken den Eindruck in einem freundlichen und hellem Restaurant zu speisen. Sie erwartet allerdings ein dunkles Drecksloch.


    Service
  • Sehr schlecht
  • Da war kein Service. Einzig Mohamed Sabry in der Lobbybar versuchte alles zu geben. Konnte er aber nur bedingt, zu wenig Personal und zu wenig Gläser!!!


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Hotel am Roten Meer, allerdings mit kurzem Fußweg nach Port Ghalib, von daher für Bummler interessant.


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Kein Bedarf


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im November 2017
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:DoGe
    Alter:46-50
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear DoGe, Many Thanks for taking the time to complete a Holidaycheck review about your stay at Port Ghalib Resort. Guest feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve. All of the comments you raised in your review have been shared with the management team and I would like to take the time to offer the following feedback. Please note that our team of Chefs are consistently checking and replenishing serving dishes as required for the duration of the meal, furthermore the hotel works with a 7 day rolling menu providing varying International theme dishes and several live cooking stations (pizza, pasta, BBQ grill, salad station) are also available supplementary to the main buffet dishes. The menu includes 5 varieties of fresh fruit available daily and the buffet is always offering a vegetable dish at both lunch and dinner. Kindly be informed that we are around 1200 guests in house and we didn’t receive any comment regarding dirty glasses. Please note that our hotel is certified and monitored by Cristal International Co a specialized company from the United Kingdom, for our Food, Hygiene and Safety activities. Checks and controls are implemented and carried out. We follow and maintain the guidelines and controls required to meet Cristal's standard. I am sorry to read that you were not completely satisfied with some points of your stay. These comments have been taken on board by our Manager who will consider all comments for future guests. I hope the above goes some way to answering the points you raised in your review and if we can be of an further assistance in this mater then please don’t hesitate to contact the hotel directly. Regards Port Ghalib Resort Team