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Sandra (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Freunde • Mai 2017 • 1 Woche • Strand
Sehr schlechter Service im Restaurant.
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Es ist wirklich schade, da dieses Hotel potenzial besitzt was nicht ausgeschöpft wird. Wir waren mit fünf Personen vor Ort in zwei Zimmern. Der Roomservice ist in Ordnung aber der Service im Restaurant nicht empfehlenswert. Wir werden nicht mehr dieses Hotel besuchen.


Zimmer
  • Gut
  • Das wirklich positive war der Roomboy.


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Nicht mal zwei Sterne wert. Schlechte Qualität immer wieder leere Wärmebehälter und niemand fühlt sich dafür verantwortlich.


    Service
  • Sehr schlecht
  • Desinteressiert und manchmal völlig unorganisiert und überfordert. Das Putzteam leistet in den Restauranttoiletten sehr schlechte Arbeit. Sehr dreckig keine Seife Wasser kommt nur in Tropfen aus dem Hahn.


    Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Die Liegen am Strand völlig veraltet. Nägel kommen aus dem Holz total wackelig und keine Auflagen dafür. Das heisst das Handtuch mal auf dem Holz ausgebreitet.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Freunde
    Dauer:1 Woche im Mai 2017
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Sandra
    Alter:36-40
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Reviewer, Many Thanks for taking the time to complete a Holidaycheck review about your stay at Port Ghalib Resort. Guest feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve. All of the comments you raised in your review have been shared with the management team and I would like to take the time to offer the following feedback. I am sorry to read that you were not completely satisfied with some points of your stay. Please note that our team of Chefs are consistently checking and replenishing serving dishes as required for the duration of the meal, furthermore the hotel works with a 7 day rolling menu providing varying International theme dishes and several live cooking stations (pizza, pasta, BBQ grill, salad station) are also available supplementary to the main buffet dishes. The menu includes 5 varieties of fresh fruit available daily and the buffet is always offering a vegetable dish at both lunch and dinner. Please note that our hotel is certified and monitored by Cristal International Co a specialized company from the United Kingdom, for our Food, Hygiene and Safety activities. Checks and controls are implemented and carried out. We follow and maintain the guidelines and controls required to meet Cristal's standard. All of your comments have been taken on board by our Manager who will consider all comments for future guests. I hope the above goes some way to answering the points you raised in your review and if we can be of an further assistance in this mater then please don’t hesitate to contact the hotel directly. Regards Port Ghalib Resort Team