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Anonym (19-25)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • August 2019 • 1 Woche • Strand
Urlaub zum vergessen
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Wir waren für eine Woche im Port Ghalib Resort Hotel. Meine Meinung nach ist es ziemlich unorganisiert und die Servicekräfte anstrengend und nervtötend. Servicekräfte verlangen indirekt jedes Mal Trinkgelder. Sie versuchen einen über den Tisch zu ziehen , wo es nur geht. Das Essen schmeckt immer gleich und hat nichts mit der typischen ägyptisch/arabischen Küche zu tun, man kommt sich wie auf einer Klassenfahrt vor. Es war das erst und letzte mal definitiv.


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht

  • Service
  • Schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Schlecht

  • Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im August 2019
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Anonym
    Alter:19-25
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Reviewer, Many Thanks for taking the time to complete a Holidaycheck review about your stay at Port Ghalib Resort. Guest feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve. All of the comments you raised in your review have been shared with the management team and I would like to take the time to offer the following feedback. Please note that our team of Chefs are consistently checking and replenishing serving dishes as required for the duration of the meal, furthermore the hotel works with a 7 day rolling menu providing varying International theme dishes and several live cooking stations (pizza, pasta, BBQ grill, salad station) are also available supplementary to the main buffet dishes. The menu includes 5 varieties of fresh fruit available daily and the buffet is always offering a vegetable dish at both lunch and dinner. I am sorry to read that you were not completely satisfied with some points of your stay. These comments have been taken on board by our Manager who will consider all comments for future guests. I hope the above goes some way to answering the points you raised in your review and if we can be of an further assistance in this mater then please don’t hesitate to contact the hotel directly. Regards Port Ghalib Resort Team