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LuntenParadies (36-40)
Verreist als Familie • März 2024 • 3-5 Tage • Strand
Gutes Hotel aber mittelmäßige Gastronomie
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Hotel ist ok für einen kurztrip , aber zu klein für die Urlauber besonders Essens Säle und Pool Anlage , Zimmer ok Betten Katastrophe , essen eher langweilig und wie gesagt viel „asiatisch“


Zimmer
  • Eher gut
  • Einfach aber ok , sauber , betten fanden wir nicht bequem


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Von 5 Tagen gab es 3 mal asiatisches Essen 2 mal davon ist ein festgeschriebener Themen Abend sonst essen eher schlechte Qualität man findet immer mal was Pommes Nuggets Nudeln aber sonst eher langweilig


    Service
  • Eher schlecht
  • Bademeister Katastrophe, es ist ein Kids Hotel kein Ball spielen im Pool keine Luftmatratze… Service im Restaurant ok sie füllen recht schnell nach und räumen schnell die Teller ab .. Problem man darf nur draußen essen wenn man vorher reserviert hat und gegen Bezahlung


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Tolle Lage direkt in die Berge gebaut , paar Shopping Möglichkeiten und paar Sachen für Kinder in der Umgebung sonst eher ruhig der Ort


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Nicht genutzt aber Animation ist vorhanden und bietet paar Sache an


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Mehr Bilder(8)
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:3-5 Tage im März 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:LuntenParadies
    Alter:36-40
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Dear LuntenParadies, We sincerely appreciate your detailed comments about your recent stay at our Taurito Princess hotel. Your feedback is of utmost importance to us as it helps us to identify areas where we can continue to improve. We deeply regret that we did not meet all your expectations during your stay. We take your comments about the comfort of the beds very seriously. We would have loved to hear from you during your stay so that we could have taken immediate action to improve your experience. For future occasions, please do not hesitate to inform us of any inconvenience that may arise. We are here to ensure that every guest enjoys a comfortable and pleasant stay. Regarding our gastronomic offerings, we strive to satisfy our guests' preferences and offer a wide variety of choices. We value your suggestions and will be happy to pass them on to our chef to further improve and expand our gastronomic offerings. We are pleased to know that the location of our hotel was to your liking and that you were able to enjoy the tranquility that we strive to offer our guests. Please be assured that we have taken note of all your feedback with the firm objective of continuing to improve. We would be delighted if you would give us a second opportunity to demonstrate our commitment to quality service and guest satisfaction. Thank you again for your comments and your time. We look forward to welcoming you back in the future and providing you with an even more satisfying experience. Best regards, Princess - Customer Care Team