Zimmer wurde schlecht gereinigt. Viel zu laut neben dem Aufzug. Hörten den ganzen Tag wie der Aufzug rauf und runter fuhr. Reception versprach nächstes mal ein besseres Zimmer zu bekommen. Somite ist das Problem bekannt. Ein Restaurant war zu,weil zu wenig Personal. Buffet jeden Tag das selbe keiine abwechslung. Ungewöhnlich in UAE. Gut ist das das Wasser im Hotel und Strand kostenlos ist. Die Steine am Strand im Wasser müssen entfernt werden, meine Tochter hat sich verletzt.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 1 Woche im November 2023 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Rusti |
Alter: | 71+ |
Bewertungen: | 1 |
Dear Valued Guest Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We regret that we did not have the opportunity to address your concerns during your stay. As a company we greatly value our guests’ feedback as we constantly strive to maintain the highest level of service at all times. We were therefore concerned to read that we did not meet your expectation. We would like to thank you for bringing your concerns to our attention. We hold our service to a high standard, and when we fall short of expectations, we work with extra focus on our service areas that need improvement. We all at Rixos Marina Abu Dhabi hope that you will give us an opportunity to welcome you back to our hotel and restore your faith in the excellent services that we are famous for. Yours sincerely Guest Relation Team