- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr schlecht
Dieses Hotel ist eigentlich schön und gut gelegen, allerdings ist das Wort „Service“ hier unbekannt. Am Pool läuft seit einer Woche durchgehend das selbe Lied im Hintergrund und Freundlichkeit kommt eher von den Gästen. Es gibt auch keine Infos über das Hotel auf dem Zimmer oder sonstige Angebote. Sind wirklich sehr enttäuscht und ich muss da sagen, dass höchstens 3 Sterne Vertretbar wären. Selbst die Angestellten schämen sich. Handtücher Tausch? Nur Dienstag, Donnerstag und Samstag 😂
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im August 2021 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Vize |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Vize, Thank you for your feedback. As mentioned in all kataloges and as most all inclusive hotels operate at the bars and restaurant is self service. Only alcohol drinks are with service. We at the Princess of Ko Hotel are very privileged to live and work in these natural unspoiled scenic surroundings. With this in mind we must take the environment into consideration. We promote environmental impact of our business activities. So yes we change our clients beach/pool towels 3 times per day. Food is always a matter of taste and we respect your opinion on this matter. Fortunately, the big majority of our guests rate our food very well. We hope you give us a chance to earn back your trust and we can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Till then, we would like to wish you all the best. Best regards, Smy Princess of Kos team