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Bärbel (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Februar 2020 • 1 Woche • Wandern und Wellness
Eine 95% weiterempfehlung, wir kommen wieder
6,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

Eine sehr schöne und saubere Anlage, viel grün und auch sehr schön in den aussen und innen Anlagen angelegt. Es gibt mehrere Pools sogar angewärmt. Die Poolbereiche sind sehr sauber und die Liegen sind alle in Ordnung.


Zimmer
  • Gut
  • Die Zimmer sind Renovierungsbedürftigt auch die Möbel. Das Badezimmer sollte auch mal erneuert werden, trotz alledem sind die King Size Betten in Ordnung und wir konnten gut darin schlafen.


    Restaurant & Bars
  • Sehr gut
  • Das Essen war ausreichend und geschmackvoll, die Küche hat sich sehr viel mühe gegeben, das Anrichten von Salaten sowie von süssen Köstlichkeiten war ausgezeichnet.


    Service
  • Sehr gut
  • Super Service, wir konnten uns nicht Beschweren.


    Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Wellness
    • Sport

    Es gab Animation wir haben nicht daran teilgenommen.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im Februar 2020
    Reisegrund:Wandern und Wellness
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Bärbel
    Alter:56-60
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Ms Bärbel Elsa, First of all, we would like to thank you for choosing SUNRISE Montemare Resort -Grand Select- for your holidays. It was a pleasure for us to host you and we would like to thank you for sharing your vacation experience with others. We are sorry for not meeting all your vacation expectations. We know that each person has his own different vision of taste; leisure according to this we would like to reach maximum guest satisfaction. Head Management together with Guest Experience Team contacting our guests by the Resort infrastructure (pool; beach). We are kindly asking our valuable guest do not hesitate and inform about each single recommendation that we could act immediately and improve our valuable guest stay. Please be informed that Resort is operating all the year but we have preventive maintenance plan, according to which we are looking for well maintenance all the time. There is also ongoing room renovation by building which will not destroy guest leisure. May we thank you for taking the time to post these comments. We appreciate you taking the time to review our hotel for the benefit of our future guests. Once again we are sorry for not meeting your vacation experience with us and we hope you will give us chance to show other hospitality. With Best Regards, Team of SUNRISE Montemare Resort -Grand Select-.