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Martina (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Februar 2020 • 1 Woche • Strand
Sonnenurlaub
5,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

Hotel am Hang gelegen, daher für Gehbeeinträchtigte nicht geeignet. Sehr gepflegte weitläufige Außenanlagen und Gemeinschaftseinrichtungen. Zimmer (2208) renovierungsbedürftig.


Zimmer
  • Eher gut
  • (2208) Neue große Betten und bequeme Matratzen. Sonst alte Möbel mit quietschenden (Badezimmer, Schrank) oder schlecht schließenden Türen (Schrank, Minibar). Kostenloser Safe. TV mit deutschen Programmen. Zu wenig Ablagefläche im Bad. Balkon mit Sitzmöglichkeiten.


    Restaurant & Bars
  • Gut
  • A-la-carte Restaurants sind sehr gut. Hier ist auch das Personal deutlich besser als im Hauptrestaurant. Essen im Hauptrestaurant ist ok. Wir hatten keinerlei Magen-Darm-Probleme.


    Service
  • Gut
  • Personal an Rezeption und am Strand super! Laufend wird man befragt zB am Strand und bei Problemen wird versucht umgehend Abhilfe zu schaffen. Kellner im Hauptrestaurant teilweise sehr unkoordiniert und etwas schusselig. Kommunikation überwiegend nur mit englisch möglich - alternativ russisch/ukrainisch/italienisch.


    Lage & Umgebung
  • Gut
  • Transfer ca 45 Minuten mit zwei Stopps. Fußläufig zu einer Einkaufsstraße. Mit Taxi ins Old Market Viertel (ca. 4-5 €). Bootsausflüge kann man am Strand buchen. Oder Ausflüge über den Reiseveranstalter - haben wir nicht genutzt.


    Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Februar 2020
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Martina
    Alter:36-40
    Bewertungen:4
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Miss. Martina, First of all, we would like to thank you for choosing SUNRISE Montemare Resort -Grand Select- for your holidays. It was a pleasure for us to host you and on behalf of all team we would like to thank you for such valuable feedback. We are taking to consideration each single recommendation in order to make corrective action and prevent in the future, details regarding negative subject mentioned in reviews, assisting us to understand in details what we need improve and to make immediately action. According to your evaluation we could see that mainly you were satisfied with your stay in the Resort, but some issue we need to improve. We are sorry for not meeting all your vacation expectations. Thank you very much for your valuable comments, which we will took to concideration. We are so sorry that room condition didn’t meet your expectation. In that point I would like to clarify that Montemare Resort -Grand Select is open 365 days in the year for our beloved guests to enjoy their holiday. In The Resort implementing prevention maintenance "ken fix" program, which making light renovation work for all Resort surface, building, room, public areas. This works are not disturbing guest leisure, and ongoing in closed building or during the day. During the stay, guest will receive: 1. Courtesy call after check in to the room - to be sure that room location is good (according to reserve room type). 2. During breakfast and dinner time Executive Chef, Food and Beverage Manager, Quality Manager - asking about food, service - to be sure that guest enjoy food and beverage selection, in case of special request we will be more than happy to prepare special meal. 3. During the day by pool and beach our animation team and guest service center agent contacting guest - to be sure that customer is satisfied in overall with holidays. 4. In the middle of vacation our guest service center team calling to the guest room - to ask if guest stay is comfortable. We are doing all above mentioned guest contact just to reach maximum guest satisfaction, please do not hesitated to inform us in case any request that Head Management can act on the spot. We hope very soon to welcome you back in your second home in Egypt, SUNRISE Montemare Resort -Grand Select- and we are sure you will notice changes in mentioned recommendations. With Best Regards, Team of SUNRISE Montemare Resort -Grand Select-.