Wir hatten in der ersten Nacht Bettwanzen entdeckt. Am nächsten Tag und auch an den anderen restlichen Tagen war es nicht möglich jemanden von der Reiseleitung zu kontaktieren. Wir sind mit Holydaycheck Reisen geflogen. Nie nie wieder. Wir waren vor Ort auf uns alleine gestellt, von der Reiseleitung fehlte jeder Spur. Die Telefonnummer die wir zum Kontakt bekommen haben war, war ein Wählroboter auf Englisch. Selbst an Rezeption haben sie es nicht geschafft jemanden zu erreichen. Einfach Katastrophe. Das Hotel hat uns dann ein neues Zimmer gegeben, in welcher es leider zu kalt war und die Heizung kaputt war. Daher bekamen wir dann ein 3.Zimmer. Also unterm Strich viel Stress und das unwohle Gefühl eventuell Bettwanzen mit mach Hause genommen zu haben :( Beim Frühstücken musste man teilweise 25min warten bis man ein Tisch zugeteilt bekommen hat weil das Personal nicht hinterher kam die Tisch abzuräumen und neu zu decken.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 1 Woche im März 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Eduard |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 6 |
Dear Eduard, Thank you for taking the time to share your feedback and post your review on Holiday Check. We sincerely apologize for the disappointing experience you encountered during your stay with us. It deeply concerns us to hear about the presence of bed bugs, which has been immediately investigated and acted upon. We feel for you with the challenges you faced in contacting your tour guide and it was rather unfortunate that our reception team was not able to reach them whilst we tried to assist you. This is certainly not the level of service we aim to provide, and we understand the frustration and discomfort it caused you. Rest assured that we take your feedback seriously, and we are actively addressing these and the other issues you raised with our management team to prevent such incidents from occurring in the future. We have also taken immediate steps to rectify the situation with the hotel room conditions and the breakfast service. We truly value your feedback as it helps us improve our services and ensure a better experience for our guests. As much as we have tried our best to respond and sort out your concerns as you reported them during your stay, we sincerely regret we were not able to meet your expectations. We would like to extend our sincerest apologies once again and hope that you would give us another opportunity to showcase the hospitality and service we are known for. Please feel free to contact us directly if you have any further concerns or if there’s anything we can do to assist you. Warm regards, Stefan Thumiger General Manager