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Egbert (61-65)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Mai 2025 • 2 Wochen • Strand
Empfehlen ja,aber nur wenn man gut zu Fuß ist.
5,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

Das Hotel liegt sehr ruhig aber schön am Berg.Für Leute mit Gehschwirigkeiten leider ungeeignet. Die Aufzüge gehen nicht bis zur Poolebene.


Zimmer
  • Gut
  • Wir hatten ein Zimmer mit Gartenblick!!Was immer Garten bedeutet? Kleiner Rasen mit großer Mauer.Die Zimmer haben eine gute Größe. Das Bad ist groß. Leider weng Ablagefläche.


    Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • Das Essen war eigentlich ganz gut. Leider sehr für die Gäste von der Insel abgestimmt.Wir hätten uns mehr das Landestypische gewünscht.Es gibt eine große Terrasse. Aber irgendwie für uns zu laut.


    Service
  • Gut
  • Personl ist sehr freundlich. Sauber angezogen und schnell.


    Lage & Umgebung
  • Gut
  • Es waren schon fast 2Stunden Transfer. Es sind schöne Ziele dort,nur alle meistens mit langen Anfahrten.


    Aktivitäten
  • Gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Wir waren nicht im Pool.Wir gehen ins Meer. Abends gab es Unterhaltung. Leider alles nur in Englisch. Gute Musik. Imm Sommer draußen.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Mai 2025
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Egbert
    Alter:61-65
    Bewertungen:5
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Egbert, Thank you very much for taking the time to share your detailed impressions of your recent stay with us. We truly appreciate your feedback, as it helps us to continuously improve the experience we offer our guests. We’re delighted to hear that you found our location beautiful and appreciated the spaciousness of your room and bathroom, as well as the friendliness and professionalism of our staff. Your kind words will certainly be shared with the team—they’ll be thrilled to know their efforts made a positive impact. We know that the layout of our property posed challenges for guests with walking difficulties as it is advertised on our website. While our unique mountainside setting offers stunning views, we understand it may not be ideal for everyone. We apologize if the term “garden view” was misleading. It typically refers to rooms overlooking our landscaped areas, but we understand your expectations may have differed. We’re glad you enjoyed the quality of the food, though we regret that the selection didn’t fully meet your expectations. We strive to cater to a diverse range of tastes and will certainly consider incorporating more local dishes into our offerings. We’re sorry to hear the terrace was too loud for your liking and that the evening entertainment was not in your preferred language. We aim to create a lively yet comfortable atmosphere. We understand that the journey to reach us can be lengthy, and we appreciate your patience. We hope the natural beauty and attractions in the area made it worthwhile. Thank you once again for your valuable insights. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even more enjoyable and tailored experience. Warm regards, Željana Điković Assistant Front Office Manager