- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Wir sind im Adult only Bereich und fühlen uns wohl. Toller sauberer Strand. Leider sind die Zimmer sehr klein. Im Hotel gibt es aber auch einige Themen die der Renovierung bedürfen. Kaputte Fliesen beim Frühstückstestaurant, Treppenaufgänge sind die Kanten defekt. Das passt nicht ganz zum 4 Sterne Anspruch. Auffällig positive ist der Kellner Ivo der mit seiner sonnigen Art immer für eine positive Stimmung sorgt. Das Restaurant Black und Blue das zu den drei besten Steakhouse in Kroatien gehören soll war mega Enttäuschend. Fleisch zäh und kalt serviert. Auf Hinweis keine Reaktion vom Restaurantleiter. Netter Ober, der aber in Bezug auf Erklärung nicht helfen konnte. Das Restaurant auch sehr leer, was vielleicht ein Hinweis auf die Qualität ist. Das Steakhouseteam stand am Tresen und hat sich dort unterhalten. Die Gäste eher Nebensache. Preis / Leistung weit voneinander entfernt.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im August 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Florian |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 1 |
Dear mr. Florian, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate your valuable insights, as they help us strive for excellence in providing a memorable experience for our guests. We are delighted to hear that you enjoyed the serene and pleasant atmosphere of our Adult Only area, as well as the beautiful and clean beach. Your appreciation for our dedicated staff, especially Ivo, warms our hearts, and we will make sure to share your kind words with him. We apologize for any inconvenience you encountered with the size of the rooms and the areas that require renovation. Your observations about the broken tiles in the breakfast restaurant and the defective edges of the stairs have been duly noted, and we will address these matters promptly to ensure they meet the high standards we strive for. Regarding your experience at the Black and Blue restaurant, we deeply regret that your dining experience did not meet your expectations. We take your comments about the quality of the food and the service very seriously. Rest assured, we will investigate the matter and take the necessary steps to rectify the situation. We apologize for any lack of responsiveness from our restaurant team and assure you that we will reinforce our training efforts to improve communication and guest satisfaction. Your feedback about the pricing in relation to the overall experience is duly noted, and we will take this into consideration as we continually assess and refine our offerings. Once again, we thank you for sharing your thoughts and concerns. We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing you with an improved and exceptional stay that lives up to our 4-star standards. Warm regards, Karlo Paliska general manager Valamar Girandella Collection Resort