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Franz (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Dezember 2024 • 3-5 Tage • Winter
Zentrales Hotel in Seis für Skifahren
5,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

Das Hotel ist direkt in Seis im Zentrum. Zur Kabinenbahn sind es circa 500 m. Der Bus fährt regelmäßig dort hin und zurück. Wir waren wegen dem Skifahren auf der Seiser Alm dort untergebracht. Das Wetter war wunderbar, täglich Sonnenschein.


Zimmer
  • Gut
  • Der Zimmerservice war zunächst nicht zufriedenstellend. Toilettenpapier wurde erst nach 2 Tagen nach Aufforderung aufgefüllt. Das Gleiche beim Shanpoonachfüllen im Bad


    Restaurant & Bars
  • Sehr gut

  • Service
  • Sehr gut
  • Die Freundlichkeit der Mitarbeiter, insbesondere im Restaurant, war toll. Gruß an Flavia und Paolo


    Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sport

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:3-5 Tage im Dezember 2024
    Reisegrund:Winter
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Franz
    Alter:56-60
    Bewertungen:101
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, We sincerely thank you for sharing your experience with us. We are happy that you enjoyed the central location of our Hotel, the proximity to the cable car and that you were able to enjoy a beautiful sunny day during your stay. We are very pleased that you enjoyed the service in the Restaurant and the friendliness of our Staff. Your words are a great incentive for us to continue to improve and offer an even more attentive and professional service. We regret that the room service did not fully meet your expectations. Our Team usually replenish items such as toilet paper when the predefined supply is about to run out, or at the direct request of the Guest, at any time during the stay. This approach is designed to optimise space in the room, preventing the room from becoming cluttered with items that are not strictly necessary. We apologize if this approach was not to your liking and thank you for your feedback, which will help us to further improve our service. We hope to have the pleasure of welcoming you again in the future. Best regards, The Management