Alle Bewertungen anzeigen
Christi e (66-70)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • September 2024 • 1 Woche • Sonstige
Nie wieder
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Wir fahren seit über 40 Jahre in dieses bis zum Frühjahr familiengeführte Hotel. Wir haben noch nie so schlecht dort gegessen und uns so unwohl gefühlt wie jetzt im September. Das Preisleistungsverhältnis stimmt in keinster Weise. Wir werden nicht mehr dieses Haus aufsuchen.


Zimmer
  • Gut
  • Zimmer und Sauberkeit sind noch gut, das Haus ist ja noch nicht lange im Besitz dieser Hotelkette


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Wir waren 1 Woche dort, es wurde immer der gleiche Wein empfohlen und darunter war kein Südtiroler Wein. Die Speisekarte hörte sich erstmal ganz gut an, aber was dann auf dem Teller serviert wurde war eine Witz


    Service
  • Gut
  • Das Personal hat sich bemüht, es gibt aber nur 1 oder 2 Mitarbeiter, die Deutsch sprechen


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im September 2024
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Christi e
    Alter:66-70
    Bewertungen:4
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, we sincerely regret that your stay did not fully meet your expectations. We always appreciate feedback from our Guests, as it enables us to constantly improve our services, especially in establishments such as this, which has recently joined our Hotel chain. However, we would like to clarify a few points where information is reported that we believe does not correspond to reality. Firstly, we would like to remind you that the Hotel is located in Italy, where the official language is Italian. Our Team is fully trained to communicate in English, the international language par excellence, which allows us to relate effectively with cosmopolitan Customers. The knowledge of other languages, such as German, is an added value; although not all of our Staff have a perfect command of it, many of them are fluent in German, as you yourself have witnessed. We regret that our gastronomic proposal did not meet with your approval. Our kitchen brigade makes a daily effort to use excellent raw materials to make the most of local traditions. During the service, the Maitre is always available in the Restaurant area to answer requests or offer assistance, and we regret that your presence was not requested when a dish was not to your liking. Our wine list includes numerous labels, with a wide selection of territorial wines, and we regret that your experience has not captured the variety. We always trust in the good faith of our Guests, which is why we regret receiving a review with such a penalizing score, based on aspects that do not fully reflect the reality of our offer. However, we thank you for taking the time to share your opinion and remain at your disposal for any further clarification. Best regards, The Management