- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Ich war 2018 schon mal dort. Damals begeistert, hat das Hotel Heute seinen ganzen Charme verloren. In fast allen Bereichen hat das Hotel an Klasse verloren.
Das Mobilliar ist alt und von geringer Qualität. Alte Federbetten und Plastikmöbel auf dem Balkon. Im Bad, der Waschtisch und die Tür von Nässe aufgequollen.
Zum Frühstück immer Intercontinetal Frühstück, jeden Tag. 2018 gabs zum Essen am Buffett Sekt und Serrano Schinken und allgemeines Essen von guter Qualität. Jetzt Wurst und Käse , billige Discounter Ware und glibberiges Rührei aus der Massenpfanne. Einziger Lichtblick war der gebuchte Restaurantabend das war Essen von guter Qualität. Das Personal im Restaurant war sehr freundlich.
Probleme werden sofort aufgenommen aber nur teilweise behandelt.
Die Lage ist gut ca. 150m vom Strand entfernt. Vom Flughafen ca. 1,5 Std mit dem Transferbus. Vor dem Hotel ein großer Supermarkt und nach Morro Jable nur 10,- mit dem Taxi.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Februar 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Kai |
Alter: | 46-50 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Kai, Thank you for taking the time to share your comments about your recent stay at our hotel Club Jandia Princess. We sincerely value your feedback and regret that your experience did not meet all your expectations. We apologise for the problems you experienced with the quality of our rooms. We would have loved to know at the time of your stay so that we could have helped you to improve your stay, but please be assured that we will pass on your comments in search of constant improvement. On the other hand, regarding our gastronomy, we are guided by the requests of our guests, trying to help us from the different comments they leave us, to try to meet everyone's expectations and offer a great variety. You can see this reflected in the great ratings that our guests leave on the different platforms about our restaurant services. Please do not hesitate to leave us your requests so that we can pass them on to our head chef and add them to our wide variety. On the other hand, we are pleased to hear that you enjoyed dining in our restaurant and that you found our staff friendly and helpful. We appreciate your kind words and will be sure to pass on your compliments to the relevant team. We appreciate again your great feedback and we have taken good note of all your indications in order for you to give us a second chance to fully enjoy the Princess Hotels experience. Best regards, Princess - Customer Care Team