- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
die Architektur ist sehr schön, aber ist kein 5 Sterne Hotel, wir wollten ein paar Tage entspannen, die Anzahl der Urlauber ist aber höher als die Kapazität, der Service an der Rezeption bei der An- und Abreise war eher 2 Sterne
Zimmer war nicht sehr groß aber ausreichend, dafür das Bad sehr geräumig. Wir haben sehr gut geschlafen.
Das Essen war nicht schlecht, sehr gute Salate, Auswahl auch ok. Etwas seltsam bei 5 Sternen fand ich teilweise angebotenen Fertiggerichte wie z.B. Röstiecken, Zwiebelringe u.s.w. Die Atmosphäre in Restaurant war wie in einer übergroßen Bahnhofshalle, sehr ungemütlich.
Das Servicepersonal im Restaurant und in der Bar war sehr bemüht und freundlich, keine Probleme. Der Zimmersercice lief nur gut, wenn was auf dem Kopfkissen lag. An der Rezeption gab es leider keinen Service bei Ankunft den Koffer selbst aufs Zimmer tragen ist uns noch keinem Hotel passiert, bei Abreise am Morgen weder Frühstück noch Kaffee. Sehr positiv zu erwähnen ist die Gästebetreuerin Natalie, die immer bemüht war jedes Problem zu lösen.
Die Anfahrt war kurz ca. 20 Minuten. Ausflugziele recht gut zu erreichen. Der nächste Ort ist zu Fuß erreichbar. Leider ist der Strandabschnitt zu klein und bei vollem Hotel sicher ein Problem
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Die Animation war sehr bemüht bei Sportangeboten, Abendprogramm war erst am Anfang. Es gab eine sehr schöne Disco, leider nur mit uralter Musik, Wünsche wurden nicht erfüllt und man mußte irgendwann die Flucht ergreifen. Wellnessangebote waren gut aber völlig überteuert. Poolanlage sehr schön, aber die Liegen so dicht das man dazwischen nicht mal stehen konnte.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im April 2019 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Silvia |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Guest, Thank you for your feedback. We appreciate your comments and will take them into consideration, as we consider them the best way to ameliorate our services even more in the future. However, please allow us to offer you some explanations on the above-mentioned points of your review. Please allow us to mention that the beach in front of Creta Maris is 350m long and is awarded with the voluntary eco-label Blue Flag and is also certified as a Sustainable Beach of the Mediterranean by Costa Nostrum - Sustainable Beaches program. Also, we would like to clarify that apart from the beach the resort also offers 13 swimming pools, while the total number of sunbeds offered is equal to the maximum number of guests the resort may accommodate. Additionally, we are sorry to read that you were not satisfied with the service offered by our front office agents. Let us mention that we are surprised to read your comment as our front office staff, as well as all the staff of Creta Maris is praised by our guests and is the main reason why they decide to visit Creta Maris again and again. Moreover, we would like to assure you that there was a misunderstanding regarding the suitcases transfer, as it is a policy of ours to transfer the suitcases to the rooms. In addition, we would like to note that breakfast is available for all our guest leaving early in the morning. Specifically, it is served from 06:00 in our Cosmos restaurant. Furthermore, kindly be informed that none of the offered food in our buffets are ready meals. On the contrary, as we consider food one of the most important factors of the stay, each dish is prepared before the breakfast/lunch/dinner in the kitchens, by our chefs. Also, allow us to note that our main restaurant Cosmos can accommodate simultaneously up to 700 guests. However, we also offer the option of dining in our second main restaurant “Estia”, which is quieter, or of outdoor dining in one of our thematic restaurants (Almyra for all-day dining and Cochlias, Pithos and Platia for dinner). Concerning your comment about the entertainment, please allow us to point out that our animation program is designed to meet the majority of our guests needs, with every day of the week having another theme. Of course, we will consider your opinion and do our best in order to ameliorate the animation program in the future. Continuing, we would like to inform you that currently the resort is running on low occupancy levels, while during the high season, the number of guests accommodated corresponds to the resort occupancy availability and in any case does not overcome it, so to offer the promised high quality services. Hope to have the chance to accommodate you again in the future and offer an ameliorated holidays’ experience. Best Regards, Faye Papaioannou