Die Informationen zu Ausflügen in der Umgebung waren sehr schlecht. So das wir nicht sehr viel Unternehmen konnten. Die Abendunterhaltung war enntweder sehr schlecht, oder es gab keine Unterhaltung/Musik . Ab 22:00 Uhr war es still wie auf einem Friedhof und dunkel auch. Und wenn mal Musik lief war sie sehr schlecht. Für mich nie wieder hier.
Beliebte Aktivitäten
- Pool
- Animation
- Sonstiges
- Verfügbarkeit der LiegenEher gut
Aktivitäten am Pool
- Baden & Planschen
- Unterhaltung & Animation
- Poolbar
Wassertemperatur
- eiskalt
Die Wassertemperatur war zu kalt.
Beliebte Animation
- Sonstiges
Die Animation im Hotel war sehr schlecht, wer gerne auf Shows am Abend oder Unterhaltung wert legt sollte sich ein anderes Hotel aussuchen!! Ab 22:00 Uhr war nix mehr los . Wie auf einem Friedhof. Keine Musik oder Unterhaltung.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Freunde |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Gabriella |
Bewertungen: | 1 |
Dear Gabriella, Thank you for sharing your personal feedback regarding your recent stay at our hotel. We understand your disappointment regarding the excursion information. For guests who have booked through a travel agency, we encourage them to reach out to their travel agency representatives for detailed information. Guest may also visit our Guest Relations department, where we can provide some recommendations, although the hotel does not directly organize tours. While we strive to create a vibrant atmosphere, we regret to hear that our evening entertainment did not meet your expectations. We try to do our best in order to meet the personal preferences of many different gusts and we understand that tastes may vary, it is important to mention that that the entertainment program has received positive feedback from the majority of our guests. Regarding the absence of music after 10 p.m., kindly note that we have to respect the quiet hours for the comfort of all our guests. We appreciate your comments and will take them into consideration as we work to enhance the overall experience for our visitors. Best regards, Michael Giannikos Guest Services Department Esperia Group