allgemein sehr freundlich. Wir mußten nur um ein Zimmer mit Dusche ein wenig kämpfen obwohl wir es in unserer Buchung ausdrücklich erwähnt hatten. Uns wurde klargemacht wir hätten ein premium Zimmer buchen müssen. Wir haben aber letztendlich nach Rücksprache mit der Chefin des Hauses dann ein Zimmer mit Dusche im esperos palace bekommen, nachdem ich meine Probleme mit meiner Hüfte klargemacht hatte und eine Badewanne für mich unmöglich zu benutzen sei. Mit diesem Zimmer waren wir dann sehr zufrieden.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im Oktober 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Maria |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 13 |
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us, and we appreciate your positive comments about our hotel feeling like a big family. We sincerely apologize for the inconvenience you faced in securing a room with a shower. Your comfort is of the utmost importance to us, and we regret any challenges you may have encountered. We're glad to hear that, after consulting with the manager of the house, a suitable solution was found at Esperos Palace, and you were satisfied with the room provided. We genuinely appreciate your understanding and are grateful for the opportunity to address and resolve the issue. Your feedback is invaluable, and we will use it to further improve our high standard services. We look forward to the possibility of welcoming you back to Rhodes in the future and providing you with a seamless and enjoyable stay. Thank you for choosing our hotel. Best Regards, Chris Zamagia Public Relations & Communications Director Esperia Group