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Kerstin (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Mai 2019 • 3 Wochen • Strand
Strandurlaub
5,0 / 6

Allgemein
  • Zustand des Hotels
    Sehr gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Sehr gut

Die Standlage und der Strand sind unschlagbar, allerdings nur in der Vorsaison. Ab Ende Mai ist es nicht mehr so ruhig in Malia. Es gibt drei Pools und ein Pool für das High Brach White. Tolle und gepflegte Gartenanlage.


Zimmer
  • Ausstattung des Zimmers
    Sehr gut

Sehr viele verschiedene Zimmerkategorien, leider kannte sich das selbst das Personal nicht richtig aus, so dass wir zunächst anstatt in der Juniosuite 1. Strandreihe mit Meerblick in ein hinteres Gebäude mit Blick auf den Minimarkt verfrachtet wurden. Nach unserer Beschwerde bekamen wir ein anderes Zimmer. Das Zimmer war sehr schön, großes tolles Bad und toller Balkon. .


Restaurant & Bars
  • Geschmack
    Eher gut

Leider waren die Getränke an der Strandbar ungenießbar. Alle Softgetränke kamen aus einer Zapfpistole, so dass das Mineralwasser mal eher gelb oder braun oder orange war, jenachdem was vorher ausgeschenkt wurde. Zudem hat alles nach Reinigungsmitel geschmeckt.Ab dem 3. Tag haben wir uns mit Wasserflaschen aus dem Supermarkt versorgt. Die "Cocktails" waren ebenfalls ungenießbar. Das Essen war in Ordnung, bei so vielen Gästen ist halt nicht möglich frisch und warm zu kochen. Wir sind aber trotzdem desöfteren lieber in der Altstadt essen gegangen.


Service

Personal war sehr freundlich und bemüht.Man muss sich allerdings bewusst sein, dass ein paar Englischkenntnisse notwendig sind.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Wurde von uns nicht genutzt, da wir lieber am Strand sind.


Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:3 Wochen im Mai 2019
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Kerstin
Alter:41-45
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Kerstin, Thank you very much for choosing our hotel to spent your holidays and for that you come back to us with your review. We appreciate your personal opinion and we assure you that, every useful criticism or remarks of our visitors are always welcome and taken in consideration by us in order to enrich even more our high grade services to them and we accept them as a handbook for further acknowledgement. With full respect to your subjective point of view, please allow us to respond to your review. Regarding the quality of food we confirm that is on a very high level and our main restaurant offers services of 5 stars. We would like to stress, that our aim is the quality and sure it is our highest priority. So, every day we have show cooking live during our breakfast, lunch and dinner. You can see, what is the food, what we offer to you and how exactly we cook it. We have platforms, where our chefs are cooking in front of you fish, local meat or fresh organic vegetables on grill and if you wish, than you even can ask to cook it a bit less or more for you. The oil used in food is our own production and it is even a certification of a good taste and quality. The pastries are fresh and made in house. All the ingredients we use are being selected carefully and they have the approval of the Greek Ministry of Agricultural Growth and Food. We work under high hygiene standards and we are very careful of the food productions. The main restaurant offers on a daily basis more than 20 different recipes that differ day by day, more than 10 different fresh salads and we have a live show cooking during breakfast, lunch and dinner. The selection is big and there is always the possibility for International dishes, Greek and Cretan specialities. We can accept the differences in the personal taste but we not accept this criticism on the quality of our food. Concerning to the beverage quality at the beach bar, we have received excellent comments and we kindly note that every season we accommodate so many people at our hotel who are really satisfied by the quality and the choices that we offer. Of course there is always room for improvement. We have taken notice of your comments however. The main indicator for us are our guests, who write in feedbacks about the quality of our services and our repeater guests, who can note, that we continuously improve our standards. Our staff is always willing to help for any issue a Guest may encounter during the stay and we recommend to our guests to contact our always available departments, an action that will enable us to react immediately to any issue or wish arising. The best possible solution can be found in our premises along with consultation. We hope to welcome you again, offering our best of the Cretan Hospitality. Kind regards, Haris Prinari Public Relations