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Birgit (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • April 2022 • 1 Woche • Sonstige
Es ist keine 4,4, Bewertung werd
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Jeden morgen das gleiche Frühstück keine Abwechslung. Abend essen vieles verkocht Nudeln sehr hart. Im Zimmer der Fön ging nur 1.min. dann hat er sich abgeschaltet war 3×an der Rezeption der Hausmeister kam aber den Fön hat er nicht gewechselt ein Armmutz Zeugnis. Der Vorschlag ich.sollte 20€ Kaution hinter lassen um einen Fön zu bekommen was.ich nicht getan habe. Zimmer war auch nicht richìtg sauber. Nie wieder werden wor hier buchen


Zimmer
  • Sehr schlecht
  • Fön defekt wurde nicht repariert Zimmer nicht sauber Bettzeug zu klein.


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Sehr schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im April 2022
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Birgit
    Alter:56-60
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Customer, thank you for writing a review about your stay at our hotel in Limone sul Garda, the Hotel Royal Village. The opinions of our customers are essential in order to improve the quality and efficiency of our services. We are sorry that your stay was not up to your expectations, however, we believe we can respond to what was reported. First of all, the breakfast is rich and varied, with sweet and savory proposals to please every palate, we are sorry that it was not to your liking. Also the restaurant service uses high quality raw materials that are carefully chosen by our chef; the pasta, in any case, is cooked al dente as per the recipe, but we understand that taste can be subjective. With regard to the hair dryer, it may be that it overheats, but we provide an additional hair dryer with deposit (which is then returned), so we struggle to understand the reason for your complaint. Finally, we are very surprised by the criticism of the cleaning, as it is performed with rigor in the common areas and in all rooms; however, we are always available to make extra cleaning, if requested. Hoping to have clarified what has been reported, we hope to have you as a guest again at the Hotel Royal Village or in another of our more than 30 structures throughout Italy, we extend our warmest regards on behalf of all staff.