- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Gute Lage am Hang. Schöne Aussicht (Zimmer mit Seeblick). Es gibt zwei große Parkplätze. Zufahrtsstraßen sind sehr eng.
Zimmerausstattung sehr alt. Bad sehr klein. Dusche verkalkt.
Frühstück war gut. Abendessen oftmals das Gleiche. Italienisches Restaurant war eine Enttäuschung. Wenig Auswahl mehr Bistro Feeling. Für ein vier Sterne Hotel (Landeskategorie) enttäuschend.
Größtenteils freundliches Personal. Speisen (Buffet) werden aufgrund von Corona vom Personal ausgegeben. Oftmals wird auf gewünschte Menge der Speisen nicht eingegangen. Z.b. größere Menge auf dem Teller als gewünscht.
10 Gehminuten ins Zentrum. Hotel bietet Shuttelservice ins Zentrum für einen Euro.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im September 2021 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Tobias |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Customer, thank you for writing a review about your stay at our hotel in Limone sul Garda, the Hotel Royal Village. The opinions of our customers are essential in order to improve the quality and efficiency of our services. We regret that your stay was not up to your expectations, however, we believe we can respond to individual reports. We are sorry that you did not appreciate our Italian restaurant, our typical food service that offers various and tasty menus to our customers. They, in fact, change every day and are prepared with great inventiveness and talent by our chef. As for the rooms, although not recently built, they are comfortable and equipped with essential services. However, we take into consideration what has been said in order to improve the service. We are pleased, in any case, that you have appreciated our magnificent view, the large and convenient parking, the kindness and professionalism of our staff and our rich and varied breakfast. We hope to see you again at the Hotel Royal Village or in another of our more than 30 structures throughout Italy. Best regards.