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Markus (31-35)
ÖsterreichAus Österreich
Verreist als Familie • Juni 2022 • 1 Woche • Strand
Keine 5 Sterne Wert!!
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Auf den ersten Blick sieht alles sehr gut und hochwertig aus. Wenn man genauer hinsieht ist man aber sehr schnell enttäuscht.


Zimmer
  • Schlecht
  • Das Zimmer war sehr geräumig aber der Service und Reinigung war extrem schlecht.


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Essen war sehr eintönig. In dem Main Restaurant gab es eigentlich jeden Tag das selbe.


    Service
  • Schlecht
  • Personal wirkte sehr oft überfordert und konnte in den Stoßzeiten mit der Menge an Gästen nicht Fertig werden. Es stand überall schmutzige Geschirr herum, die Tische wurden nicht gesäubert und ich ging Getränke immer selbst holen, weil man ansonsten viel zu lang gewartet hätte


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Wir haben das Hotel hauptsächlich wegen der Lage ausgewählt. Es sind ca. 25min bis zum Flughafen und direkt am Strand.


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Juni 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Markus
    Alter:31-35
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Markus, As we have already replied to you on your Google review, we thank you for taking the time to offer us your personal thoughts concerning your stay at Lyttos Mare. We are sorry to hear that your wishes were not totally fulfilled during your stay. First of all, we would like to thank for pointing out, our impressive new facility. We would like to kindly inform all our guests, that our housekeeping team performs a daily cleaning service in all our hotel rooms. As for our food offereings we would like to kindly note that our buffet menu changes daily and we even have different thematic nights every day during dinner. There is also a Guest Relations service available in our hotel that can assist throughout your stay, with all possible enquiries, clarifications, or assistance on all matters in order to improve your stay. Unfortunately, there is no record of any of the above complains or remarks in our system throughout your stay, which is surprising given the extend & intensity of your written complains. It is truly unsettling for us to hear that you did not receive the services you desired as out main hotel's priority is customer service and attentiveness, a feature well noted in most of our hotel's reviews. We thank you for choosing us and we wish to have a chance to have the chance to create a better memory of our hotel. Best Regards Lyttos Mare Exclusive Beach Resort Team